HELPDESK EDI (Moja)

HELPDESK EDI (Moja)

15 oct
|
Grup Ametller Origen
|
Moja

15 oct

Grup Ametller Origen

Moja

Ametller Origen som una empresa en expansió del sector alimentari que gestiona de forma integral el procés de producció i comercialització dels seus productes. Cultivem, elaborem i seleccionem els nostres productes per garantir sabor i qualitat des de l'origen.
El nostre propòsit és promoure un estil de vida més saludable i sostenible, facilitant l’accés a una alimentació més nutritiva, plaent i neta, amb un ferm compromís amb la societat i el medi ambient.
Vols formar part del nostre equip i unir-te a nosaltres per fer arribar el nostre propòsit a la comunitat?
Què faràs? Gestionaràs el procés de connexions EDI amb proveïdors, incloent-hi l'administració del GLN i la direcció de la bústia electrònica.
Donaràs d'alta nous usuaris a la plataforma ComediCloud i assignar-los les funcionalitats corresponents.
Supervisaràs i corregiràs errors en els missatges EDI (DESADV i INVOICE), així com gestionaràs altres missatges com ORDER i futurs DESADV o INVOICE.
Revisaràs i actualitzaràs la documentació i els processos relacionats amb les guies de Casa Ametller,



garantint la correcta comunicació dels canvis als proveïdors.
Gestionaràs incidències en col·laboració amb el suport tècnic d'Ediversa per assegurar la continuïtat operativa del sistema EDI.
Contactaràs els proveïdors que presenten errors en la comunicació EDI, proporcionar informació detallada sobre les incidències detectades i fer-ne el seguiment per garantir la seva resolució.
Gestionaràs el procés d'incorporació i homologació de nous proveïdors en el sistema EDI, incloent-hi l'alta i la coordinació de proves tècniques.
Què esperem de tu? Estudis de Grau Superior en Informàtica, Telecomunicacions, Xarxes o Sistemes Operatius. Es valorarà formació universitària en Enginyeria Informàtica, Telecomunicacions o àrees similars.
Experiència relacionada entre 1 i 3 anys.
Coneixement intermedi- avançat d'Excel.
Valorarem positivament experiència prèvia fent servir EDI.
Disposar de cotxe per accedir a les oficines.
Què t'ofer

📌 HELPDESK EDI (Moja)
🏢 Grup Ametller Origen
📍 Moja

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: helpdesk edi (moja) / moja

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: helpdesk edi (moja) / moja