Administrativo/va Laboral - SUSTITUCIÓN (Barcelona)

Administrativo/va Laboral - SUSTITUCIÓN (Barcelona)

12 oct
|
ReCrea
|
Barcelona

12 oct

ReCrea

Barcelona

Administratiu/va Laboral – Substitució a Jornada Completa A ReCrea Gastronomia busquem incorporar un/a Administratiu/va Laboral per donar suport al departament de Recursos Humans, en una posició de substitució a jornada completa.

Busquem una persona amb experiència en gestió laboral integral i processos de selecció de personal, capaç de gestionar de manera autònoma les tasques relacionades amb l'administració de personal i participar activament en la selecció i incorporació de nous treballadors/es.

La persona seleccionada formarà part de l'equip de Recursos Humans i donarà suport tant en l'àrea laboral com en selecció, especialment durant les tardes, treballant coordinadament amb la resta de l'equip.

Funcions principals

- Gestionar de manera integral l'administració de personal: altes, baixes, contractació, pròrrogues, modificacions i finalitzacions de contracte.
- Gestionar els tràmits i comunicacions amb la Seguretat Social, Sistema RED i Contrat@.
- Gestionar variables de nòmina, canvis de jornada, categories, complements i altres incidències laborals.
- Gestionar IT, accidents de treball, permisos, excedències, liquidacions i altres situacions laborals.
- Fer el seguiment dels venciments de contractes, períodes de prova i altres terminis laborals.
- Mantenir actualitzats els expedients i la documentació laboral dels treballadors/es.
- Atendre i resoldre consultes relacionades amb nòmines, contractes, vacances, permisos i altres qüestions laborals.




- Donar suport en l'aplicació del conveni col·lectiu i de la normativa laboral, així com en inspeccions i requeriments dels organismes oficials.
- Participar en processos de selecció, incloent-hi la publicació d'ofertes, cribratge de candidatures, entrevistes i seguiment.
- Realitzar cerca activa de candidats/es a través de LinkedIn, InfoJobs i altres plataformes de selecció.
- Coordinar-se amb l'equip de RRHH i els diferents departaments de l'empresa.

Què busquem?

- Experiència en administració de personal i gestió laboral integral.
- Experiència en selecció de personal i cerca activa de candidats/es mitjançant LinkedIn, InfoJobs i plataformes similars.
- Coneixements sòlids de nòmines, contractació i Seguretat Social.
- Experiència amb A3Innuva, especialment en nòmines i processos d'administració laboral.
- Bon nivell de català, tant oral com escrit.
- Persona organitzada, autònoma, resolutiva i responsable, amb capacitat per gestionar un volum elevat de treball.
- Capacitat per treballar amb confidencialitat i rigor.
- Bon domini de Microsoft Office, especialment Excel i Word.

Què oferim?

- Contracte de substitució a jornada completa, amb incorporació prevista el 02/11/2026.
- Incorporació a una empresa de restauració col·lectiva en creixement i a un equip de Recursos Humans.
- Posició amb funcions d'administració laboral i selecció.

Referencia
- sustitución

📌 Administrativo/va Laboral - SUSTITUCIÓN (Barcelona)
🏢 ReCrea
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: administrativo/va laboral - sustitución (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: administrativo/va laboral - sustitución (barcelona) / barcelona