12 oct
|
Fundació Salut i Comunitat
|
Figueres
12 oct
Fundació Salut i Comunitat
Figueres
Funcions i responsabilitats del lloc : Realitzar d’higiene i dutxa de les persones usuàries. Seguir el Planning d’aixecar i enllitar de les persones usuàries , aplicar mesures de contenció, pautes de canvis de bolquer. Arranjament de les habitacions.
Trasllat de les persones usuàries al dia de la podologia i de perruqueria al lloc assignats. Administració de les dietes. Administració de fàrmacs. Comunicació entre auxiliars, DUI i resta de membres d’equip.
Reunió de PIA’s i pròpies dels auxiliars.
Formació i experiència necessària per desenvolupar les funcions ( titulació , formació complementària , experiència específica i en el lloc de treball ... ) : ·Auxiliar d’infermeria o ·Atenció sociosanitària en persones dependents en institucions
Habilitats , aptituds i actituds per al lloc de treball : ·Saber treballar en equip amb les diferents àrees : Sanitaria,
Psicosocial i Serveis Generals ·Amabilitat i proximitat amb usuaris i les seves famílies. ·Complidor en les tasques. ·Coneixement mínim d’informàtica i predisposició d’adquirir hàbit de manejar el nostre programa informàtic.
Altres requisits (informàtica , carnet de conduir , idiomes ... ) : · no ·àrees : Sanitaria, Psicosocial i Serveis Generals
Substitució de vacances, baixes i altres períodes. Entrar al grup de suplents.
Jornada laboral
Horari/Torn
Pot ser torn de matí (06:55-14:25), tarda (13:55-21:25), nit (21:15-08:00)
Data d'incorporació
Retribució i altres compensacions :
Segon conveni Plus de festiu i diumenge Incorporació immediata
📌 Aux de geriatría : Residència i Centre de Dia Els Arcs (Figueres)
🏢 Fundació Salut i Comunitat
📍 Figueres