Encarregat/da d'obra pública. Requisits imprescindibles: • Experiència en el lloc de treball. • Carnet de conduir B. • Curs de Prevenció de Riscos Laborals (PRL) de 60 hores. • Curs específic de paleteria de 6 hores. S'ofereix: • Contracte indefinit. • Jornada completa. • Horari de 08.00 a 13.45 h i de 15.15 a 18.00 h, amb els descansos reglamentaris. • Sou brut mensual de 2.500 €, distribuït en 14 pagues.
Coordinació i supervisió diària dels treballadors de construcció. Gestió de l'equip de treball. Subcontractes. Garantir les normes de seguretat.
- Salari mensual brut 2500
- Altres dades d'interès: • Contracte indefinit. • Jornada completa. • Horari de 08.00 a 13.45 h i de 15.15 a 18.00 h, amb els descansos reglamentaris. • Sou brut mensual de 2.500 €, distribuït en 14 pagues.
📌 ENCARREGAT/DA D'OBRA PÚBLICA (Moncada y Reixach)
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 Moncada y Reixach
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.