Profe d'anglès (Barcelona)

Profe d'anglès (Barcelona)

12 oct
|
Centre d'estudis Duoda
|
Barcelona

12 oct

Centre d'estudis Duoda

Barcelona

Títol de l'oferta:

Professor / Professora d'Anglès - Classes de Repàs i Idiomes (Presencial)

Població / Zona:

Carrer Duoda 21, 08020, Barcelona

Tipus de contracte:

Sense contracte, 6h a la setmana

Jornada laboral:

Dimarts 6pm-8pm

Dimecres 6pm-8:30pm

Dijous 6pm-8pm

Salari:

12 € /h si hi ha 1 alumne a l'aula

14€ / h si hi ha 2 alumnes a l'aula

16€/h 3si hi ha 3 alumnes a l'aula etc

Total aproximat: 6h*12 = 72€/setmana

Descripció de l'oferta:

A Centre d’estudis Duoda busquem un/a Professor/a d'Anglès per incorporar-se al nostre equip docent.

Estem buscant un perfil dinàmic, amb iniciativa i vocació docent que no només imparteixi classes, sinó que s'impliqui en el disseny de continguts, dinàmiques educatives i en la millora contínua del nostre pla d'estudis.

Funcions principals:

- Impartir classes d'anglès presencials en grups molt reduïts (màxim 4 alumnes per grup/taula) unes poques hores a la setmana.
- Impartir suport educatiu per a diferents nivells: Primària, ESO, Batxillerat, preparació de títols oficials (PET, FCE) i conversa per a adults.
- Dissenyar i proposar continguts pedagògics propis: combinació d'exercicis pràctics (lèxic, gramàtica)



amb metodologies actives i gamificació (jocs interactius, dinàmiques en equip, storytelling).
- Aportar idees i l'opinió d'un/a expert/a per optimitzar els horaris i l'organització de les classes.

Requisits:

- Domini avançat o natiu de l'anglès (Nivell C1/C2 demostrable).
- Experiència prèvia en docència o classes de repàs amb nens, joves i/o adults.
- Capacitat per dinamitzar grups i crear un ambient de classe amè, interactiu i estimulante.
- Proactivitat i ganes d'aportar idees pròpies al projecte pedagògic.
- Certificat de Delictes Sexuals del Ministerio de Justicia d’Espanya
- Es valorarà positivament qualssevol certificat de Francès/Xinès

Què oferim?

- 6h de treball a la setmana, no són moltes hores, està pensat com una feina extra a compaginar amb una altra per les tardes
- Treball amb grups molt reduïts (màxim 4 alumnes) que permeten un tracte personalitzat i de qualitat.
- Espai per a la creativitat pedagògica: valorem la teva visió com a docent per definir eines, jocs i metodes de treball.
- Entorn de treball proper, modern i col·laboratiu.

📌 Profe d'anglès (Barcelona)
🏢 Centre d'estudis Duoda
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: profe d'anglès (barcelona) / barcelona