Professor/a de programació per a infants i joves (Barcelona)

Professor/a de programació per a infants i joves (Barcelona)

12 oct
|
Algorithmics Barcelona (Horta-Gracia)
|
Barcelona

12 oct

Algorithmics Barcelona (Horta-Gracia)

Barcelona

Escola de programació i projectes digitals per a infants i joves de 6 a 18 anys cerca professors/es per impartir classes en grups reduïts en un entorn educatiu dinàmic i original. Busquem persones amb passió per la tecnologia i vocació educativa, especialment estudiants d'últim any de carrera o recent titulats/des, interessats/des a adquirir experiència ensenyant programació i pensament digital de manera divertida i motivadora.

Perfil desitjat

· Estudis: Estudiants o recent graduats/des d'Informàtica, Programació o Desenvolupament de Videojocs (DAM/DAW) amb passió per escriure codi i ganes de compartir els seus coneixements amb alumnes joves.

· Coneixements: Nivell intermedi en programació, pensament computacional o disseny de videojocs.

· Habilitats pedagògiques: Habilitat per treballar amb infants i joves, amb paciència, empatia i capacitat per transmetre coneixements de manera clara i atractiva.

· Gestió d'aula: Capacitat per gestionar petits grups d'estudiants en un entorn participatiu.

Requisits

· Disponibilitat per les tardes, en la franja compraguda entre les 16:00 i les 20:00 h.





· Interès a formar-se i aplicar la metodologia educativa d' Algorithmics .

· Creativitat, responsabilitat i actitud proactiva.

Què oferim

· Contracte: Contracte d' entre 8 i 10 hores laborables a la setmana.

· Retribució competitiva: 13 € – 16 € / h bruta (segons el nivell del curs i l'itinerari assignat).

· Flexibilitat: Horaris de tarda fàcilment compaginables amb els estudis universitaris o cicles formatius.

· Formació a càrrec de l'empresa: Capacitació prèvia en la metodologia i la plataforma digital pròpia d'Algorithmics.

· Desenvolupament professional: Oportunitat d'adquirir experiència docent en un entorn tecnològic innovador, treballant amb grups reduïts i participant en un projecte que fomenta el talent digital dels joves.

Es valorarà

· Coneixements o estudis en enginyeries, informàtica, matemàtiques, tecnologia o ciències.

· Experiència prèvia en docència, programació, robòtica educativa o desenvolupament de videojocs.

📌 Professor/a de programació per a infants i joves (Barcelona)
🏢 Algorithmics Barcelona (Horta-Gracia)
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: professor/a de programació per a infants i joves (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: professor/a de programació per a infants i joves (barcelona) / barcelona