Gener 2026 - Programa Speak Up (Monitors/Es) (Les)

Gener 2026 - Programa Speak Up (Monitors/Es) (Les)

11 oct
|
Feina Activa Servei Públic d'Ocupació de Catalunya
|
Les

11 oct

Feina Activa Servei Públic d'Ocupació de Catalunya

Les

Tens un bon nivell d'anglès? Li vols treure profit?
Estàs de sort, el Programa Speak Up continua al 2026 !

El Programa Speak Up és un projecte d'acompanyament escolar del Consorci d'Educació de Barcelona que té com a objectiu millorar la competència lingüística oral en anglès de l'alumnat en diferents centres educatius de Barcelona.

A la Fundació Pere Tarrés cerquem monitors/es amb vocació i experiència docent que tinguin motivació per ensenyar.

Les funcions són:

- Fomentar l’ús de l’anglès com a llengua de comunicació a les sessions de treball amb 10 alumnes.
- Controlar l’assistència setmanal de l’alumnat. Fer el seguiment de les tasques que realitzin en l’estona de treball.
- Comunicar-se amb els especialistes d’anglès de l'Institut per tal de conèixer les necessitats de l’alumnat i la seva evolució.
- Mantenir la comunicació periòdica amb el professorat assessor de l’EOI Barcelona Drassanes per tal de seguir el programa d’activitats preparat i fer el seguiment i avaluació de la seva implementació.
- Realitzar els informes de seguiment de l’alumnat i assistir a les reunions de seguiment amb el professorat.
- Participar a les sessions de formació organitzades pel programa.




- Participar a les reunions de coordinació i de preparació d’equip de “great friends” i amb els centres.
- Organitzar els materials i suports didàctics. Organitzar i elaborar materials i activitats en anglès que afavoreixin l’ús oral de la llengua.
- Actuar com a referent lingüístic per a l’alumnat ajudant-lo a reforçar l’oralitat en anglès.
- Oferir suport a la conversa en llengua anglesa reforçant el treball oral realitzat a l’aula.

Condicions:

- Incorporació: Gener 2026
- Jornada : 8 hores setmanals
- Horari: Dilluns a dijous de 16h a 18h
- Temporalitat : fins a final de curs 25-26.

Si vols ser un/a Great Friend, no dubtis a inscriure't.
We're waiting for you!

- Haver tingut experiència prèvia com a “Great Friend” o haver realitzat tasques similars (professor/a d'anglès).
- Graduat/da o estudiant universitari/a mínim de tercer grau.
- Català nivell avançat
- Acreditar un nivell B2 d’anglès del MCER (Marc Comú Europeu de Referència) o equivalent (First certificate), mitjançant certificat oficial o entrevista a l’EOI Barcelona Drassanes.
- En tots els casos, participar en una entrevista oral el dia i lloc que s’especifiqui amb el professorat assessor de l’EOI Barcelona Drassanes.

📌 Gener 2026 - Programa Speak Up (Monitors/Es) (Les)
🏢 Feina Activa Servei Públic d'Ocupació de Catalunya
📍 Les

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: gener 2026 - programa speak up (monitors/es) (les) / les

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: gener 2026 - programa speak up (monitors/es) (les) / les