Administratiu/va polivalent – Comandes, Logística i Suport a Departaments (Gerona)

Administratiu/va polivalent – Comandes, Logística i Suport a Departaments (Gerona)

11 oct
|
??????????
|
Gerona

11 oct

??????????

Gerona

Coneixes algú a qui li pugui interessar?

Administratiu/va polivalent – Comandes, Logística i Suport a Departaments

Descripció de l'oferta Administratiu/va polivalent – Comandes, Logística i Suport a Departaments a Comarca La Selva

Busquem una persona polivalent per incorporar-se a una empresa del sector carni, en un entorn de treball dinàmic i proper.

Oferim una posició sólido i variada, amb la possibilitat de participar en diferents àrees de l’empresa, principalment en la gestió de comandes i logística, i donant suport als departaments d’administració i qualitat.

Busquem una persona amb ganes d’aprendre, iniciativa i capacitat d’adaptació, que vulgui créixer professionalment dins de l’empresa i assumir responsabilitats progressivament.

Funcions i requisits de la vacant

Busquem una persona polivalent i organitzada per incorporar-se al nostre equip, dins d’una empresa del sector de l’especejament i comercialització de carn porcina.

Les principals funcions seran:

Entrada i gestió de comandes al programa de gestió de l’empresa.

Coordinació i seguiment de la logística associada a les comandes, assegurant que els lliuraments es realitzin correctament i en els terminis previstos.

Comunicació i coordinació amb clients, transportistes i diferents departaments de l’empresa.

Suport en les tasques administratives del dia a dia.





Suport al departament de qualitat en la gestió i seguiment de documentació i altres tasques pròpies del departament.

Resolució d’incidències relacionades amb les comandes i la logística.

Col·laboració amb diferents àrees de l’empresa segons les necessitats del dia a dia.

Es tracta d’una posició dinàmica i polivalent, en què la persona participarà en diferents àmbits de l’empresa i haurà de tenir capacitat d’adaptació a les diferents tasques i situacions que puguin sorgir.

Requisits:

Persona organitzada, responsable i resolutiva.

Capacitat per gestionar diverses tasques de manera simultània i establir prioritats.

Bona capacitat de comunicació i coordinació amb diferents interlocutors.

Actitud proactiva i predisposició per aprendre.

Capacitat d’adaptació i flexibilitat per assumir diferents tipus de tasques.

Es valorarà experiència prèvia en administració, logística, gestió de comandes o en el sector alimentari/càrnic.

Es valorarà experiència amb programes de gestió/ERP i eines ofimàtiques.

Es valorarà coneixement del català, castellà i anglès.

Condicions que ofereix l’empresa

Perspectiva de la feina

Previsió d'incorporació

- ESO amb titulació ESO
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
- Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració

Experiència mínima d'1 any en tasques administratives, gestió de comandes, logística o similar.

#J-18808-Ljbffr

📌 Administratiu/va polivalent – Comandes, Logística i Suport a Departaments (Gerona)
🏢 ??????????
📍 Gerona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: administratiu/va polivalent – comandes, logística i suport a departaments (gerona) / gerona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: administratiu/va polivalent – comandes, logística i suport a departaments (gerona) / gerona