10 oct
|
STUDIGRACIENC
|
Barcelona
10 oct
STUDIGRACIENC
Barcelona
Estem buscant un/a monitor/a de futbol sala i psicomotricitat amb tastet esportiu per incorporar-se al nostre projecte esportiu i educatiu a Barcelona.
Busquem una persona dinàmica, responsable i amb capacitat per treballar amb infants de diferents edats, amb ganes de formar part d’un projecte on l’esport, l’educació i els valors vagin de la mà.
Ubicació: Barcelona – 08012
Horari:
- Dimarts: de 16.45 h a 18.15 h – Futbol sala
- Dimecres: de 16:145 a 18:15 h Psicomotricitat i tastet d’esports amb infants d’Educació Infantil
- Dijous: de 16.45 h a 18.15 h – Futbol sala
Funcions principals
- Planificar, preparar i dirigir les sessions de futbol sala dels grups al seu càrrec.
- Adaptar els entrenaments a les diferents edats i nivells dels participants.
- Ensenyar i treballar progressivament els aspectes tècnics i tàctics propis del futbol sala.
- Preparar exercicis, jocs i situacions de partit adaptades al grup.
- Planificar i dinamitzar les sessions de psicomotricitat i tastet d’esports amb infants d’Educació Infantil.
- Preparar activitats lúdiques i motrius adaptades als més petits, treballant aspectes com la coordinació, l’equilibri, la lateralitat, l’orientació espacial i les habilitats motrius bàsiques.
- Apropar els infants a diferents esports a través del joc i l’experimentació, fomentant una primera experiència esportiva positiva.
- Fer el seguiment esportiu i educatiu dels infants i joves.
- Vetllar per la seguretat durant les sessions i per una pràctica adequada de l’activitat.
- Fomentar el respecte, l’esforç, la responsabilitat, el joc net i el treball en equip.
- Mantenir una comunicació adequada amb les famílies i compartir l’evolució dels infants quan sigui necessari.
- Coordinar-se amb la resta de l’equip educatiu i responsables de l’activitat.
- Detectar necessitats i proposar millores per al desenvolupament de les activitats.
Requisits
- Experiència mínima d’1 any impartint futbol sala, futbol, psicomotricitat o activitats esportives amb infants i/o joves.
- Formació i coneixements específics de futbol sala adequats per desenvolupar les funcions del lloc de treball.
- Capacitat per preparar i dinamitzar activitats de psicomotricitat i iniciació esportiva amb infants d’Educació Infantil.
- Imprescindible estar inscrit/a al ROPEC (Registre Oficial de Professionals de l’Esport de Catalunya), quan correspongui d’acord amb la titulació i les funcions desenvolupades.
- Es valorarà disposar del títol de Monitor/a d’Activitats d’Educació en el Lleure Infantil i Juvenil.
- Català: nivell superior parlat i escrit.
- Castellà: nivell superior parlat i escrit.
- Capacitat de treball en equip, organització, iniciativa i responsabilitat.
- Bones habilitats comunicatives i de relació amb infants, joves i famílies.
Valorem especialment
Busquem una persona que entengui l’esport no només com una activitat física, sinó també com una eina educativa i de transmissió de valors.
Valorem especialment la capacitat per adaptar-se a diferents franges d’edat, des dels infants d’Educació Infantil fins als grups de futbol sala, i per treballar aspectes com el respecte, l’esforç, el compromís, el joc net, la cooperació, l’autocontrol i la convivència.
En el cas dels més petits, volem que la psicomotricitat i el tastet d’esports siguin un espai per descobrir el moviment, experimentar diferents esports, jugar i adquirir progressivament habilitats motrius, sempre des d’una metodologia lúdica i adaptada a la seva edat.
Volem que totes les activitats siguin espais on els infants puguin aprendre, moure’s, divertir-se i créixer a través de l’esport.
Sueldo: 10,52€-10,53€ la hora
Horas previstas: 2.0 a la semana
Ubicación del trabajo: Empleo presencial
📌 Monitor/a de fútbol (Barcelona)
🏢 STUDIGRACIENC
📍 Barcelona