Des de Paul Marlex col·laborem amb una empresa del Pla de l’Estany especialitzada en projectes d’enginyeria, que actualment busca incorporar un/a ENGINYER/A pel seu equip de desenvolupament de digital twins.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
La persona seleccionada s’encarregarà de dur a terme les següents tasques de manera autònoma i en col·laboració amb altres departaments:
· Analitzaràs el funcionament del equips i sistemes per poder-los replicar de forma digital i generar dades sobre el funcionament teòric de l’edifici.
· Confeccionaràs sistemes de control personalitzats per obtenir informació per el correcte desenvolupament del digital twin.
· Crearàs models de Fault Detection i Diagnosis per detectar fallades de les instal·lacions.
· Col·laboraràs amb el departament BIM per a definir els criteris dels layouts 3D
· Definició i classificació de les variables del digital twin (semàntica i ontologia).
Què s’ofereix?
· Rol amb influència directa en la intel·ligència del producte,
on veuràs l'impacte real dels teus models.
· Possibilitat de creixement i impacte tècnic.
· Impulsaràs un projecte creativo des dels seus inicis, formant part d’un equip tècnic
· Flexibilitat horària i jornada reduïda durant el mes d'agost.
· 23 dies de vacances anuals més 2 dies de festa local a escollir.
Ets el/la candidat/a ideal si...
· Tens una formació en Enginyeria industrial, mecànica, elèctrica, electrònica, física o estudis equivalents.
· Valorarem coneixement de REVIT, MATLAB I SIMULINK, EXCEL, sistemes de control i gestió de les instal·lacions, experiència prèvia en l’àmbit de les instal·lacions d’edificis.
· Actitud proactiva i autonomia, amb ganes de proposar millores i resoldre problemes complexos.
· Tens esperit d’equip i capacitat per comunicar-te amb desenvolupadors i altres perfils tècnics.
📌 ENGINYER/A PROJECTE DIGITAL (Cornellà del Terri)
🏢 Paul Marlex
📍 Cornellà del Terri
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.