Fundació Pere Tarrés a Palma busca promotor/a de Centres d’Esplai del MCECC per donar suport als esplais de Mallorca i Menorca, amb contracte indefinit de 15,5 hores setmanals i flexibilitat horària, especialment caps de setmana i hores de la tarda.
No deje pasar esta ocasión, inscríbase rápidamente si su experiencia y habilidades coinciden con lo que se indica en la siguiente descripción.
Incorporació prevista a desembre.
La feina implica visites als centres, dinamitzar la xarxa i coordinar reunions, activitats i gestions xqbhyrx de beques i recursos, a la vegada que et responsabilitzes de la comunicació i la promoció de formacions del
📌 Promotor/a de Centres d’Esplai — Dinamització de Xarxes (Palma)
🏢 Fundació Pere Tarrés
📍 Palma
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.