Entre les seves funcions estaria:
Explorar la situació social i familiar directament amb l’adolescent, amb cert grau de maduresa.
En aquells casos que sigui possible, es contactarà amb la família.
Recollir informació sobre l´adolescent procedent dels serveis socials bàsics, EFI, o d’altres serveis que hagin pogut intervenir.
Informar i proposar prestacions socials i econòmiques per a l’adolescent.
Participar en l’elaboració i/o la revisió periòdica dels protocols propis del recurs.
Coordinar-se amb altres professionals de l’àmbit social que hagin intervingut, intervenen i/o que faran el seguiment del cas (serveis bàsics, equips d’atenció a la infància i l’adolescència, serveis penitenciaris, etc.).
Orientar els/les professionals que desenvolupen la seva feina en contacte directe amb els adolescents sobre les característiques particulars de cadascun d'ells per aconseguir els objectius establerts en els seus PEI/PAI.
Afavorir una millor adaptació dels adolescents atesos i la seva reintegració psicosocial, millorant l'assumpció de responsabilitats i competència sociofamiliar.
Perfil:
Titulació Universitària en Treball Social o Diplomatura.
Experiència en intervenció socioeducativa amb adolescents, intervenció familiar i comunitària, actitud proactiva, dinamisme, compromís, motivació pel lloc, adaptabilitat, positiva, amb ganes de créixer al costat del projecte i sobretot bona persona.
Maneig en resolució de conflictes i capacitat de treball en equip.
Disponibilitat horària i geogràfica.
Competencias:
Iniciativa y autonomía, Organización y planificación, Trabajo en equipo