08 oct
|
Marlex People
|
Blanes
08 oct
Marlex People
Blanes
Des de Marlex Professionals estem col·laborant amb una important empresa del sector alimentari ubicada a la comarca de la selva en ple procés de creixement i innovació, que busca incorporar un/a Tècnic/a I+D+i i Millora Contínua per formar part del seu equip.
Quina serà la teva missió?Executar i fer seguiment del pla estratègic d’I+D+i i millora contínua, alineat amb els objectius de la companyia.
Coordinar i participar en projectes de desenvolupament de nous productes alimentaris, des de la planificació de proves fins a la validació i presentació de prototips.
Desenvolupar projectes de millora de productes existents, treballant en formulacions, ingredients i adaptacions segons les necessitats del client.
Impulsar projectes de millora dels processos productius, buscant incrementar la qualitat, la seguretat alimentària i l’eficiència.
Fer seguiment de KPI, especificacions, fitxes tècniques, cates i estudis de vida útil dels productes desenvolupats.
Participar en l’homologació de noves matèries primeres i materials, així com en projectes amb universitats, centres tecnològics i col·laboradors externs.
Què oferim?Contracte indefinit i incorporació a una empresa consolidada del sector alimentari.
Salari en funció d'experiència i coneixements aportats.
Jornada de dilluns a divendres,
amb jornada continuada de matins.
Horari de 8:00 a 17:00 h, amb pausa per dinar.
Participació directa en projectes d’I+D+i, desenvolupament de producte i millora contínua.
Possibilitat de participar en fires del sector i visites a proveïdors.
Entorn professional amb oportunitats de desenvolupament, aprenentatge i participació en projectes innovadors.
Ets el/la candidat/a idóneo si...Tens formació universitària en Enginyeria Alimentària, Ciència i Tecnologia dels Aliments, Química, Biotecnologia o similar.
Aportes un mínim de 3 anys d’experiència en una posició similar dins del sector alimentari o en empreses d’enginyeria i desenvolupament de producte alimentari.
Tens coneixements en formulació de productes alimentaris, tecnologies de transformació i conservació i processos industrials de fabricació.
Es valorarà positivament disposar de formació en gestió de projectes, Lean Manufacturing, Kaizen o metodologies similars.
Ets una persona analítica, ordenada i metòdica, amb capacitat per treballar en equip, liderar projectes i treballar sota pressió.
Tens iniciativa, capacitat de generar noves idees, transformar-les en projectes concrets i una clara orientació a la millora i l’aprenentatge continu
📌 TÈCNIC D'INNOVACIÓ, DESENVOLUPAMENT I MILLORA CONTÍNUA (SECTOR ALIMENTARI) (Blanes)
🏢 Marlex People
📍 Blanes