06 oct
|
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
|
Mataró
06 oct
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
Mataró
Empresa de Cabrera de Mar busca un/a oficial/a de 2a de pladur.Es requereix experiència mínim de 2 anys a la construcció, havent realitzat obres de pladur, coneixements de paleteria i pladur, valorable disposar del PRL de 20 hores, castellà nivell conversa mitjà.Contracte indefinit, jornada completa.Horari: de dilluns a divendres de 7.00 h a 15.00 h amb els descansos reglamentaris.Salari 30.000€ bruts anuals. Detall de les funcions del lloc de feina
Todas las habilidades, cualificaciones y experiencia relevantes que necesitará un candidato seleccionado se enumeran en la siguiente descripción.
- Execució de tasques de paleteria amb pladur (aixecament de parets,
obres de paleta i rematades).- Preparació i aplicació de morters i ciments.- Càrrega.- Realització de reparacions i suport en diferents treballs de construcció.- Suport general en les diferents fases de l'obra.
- Experiència 2 anys. Oficial/a de 2a d'instal·lació de pladur
- espanyol (parlat Baix, escrit Mitjà)
- Competències / coneixements: - Coneixements de paleteria i pladur- Valorable disposar del PRL de 20 hores.- Castellà nivell conversa mitjà. xhfqzwm
Condicions del lloc de treball
- Altres dades d'interès: 30.000€ bruts anuals.
#J-18808-Ljbffr
📌 Oficial/A De 2a De Pladur (Mataró)
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 Mataró