Controller financiero y de gestión (Alcarràs)

Controller financiero y de gestión (Alcarràs)

05 oct
|
Jovita Latorre Saura
|
Alcarràs

05 oct

Jovita Latorre Saura

Alcarràs

CONTROLLER FINANCER I DE GESTIÓ
Fruits de Ponent busca incorporar un/a Controller Financer i de Gestió que esdevingui una figura clau de suport a la Direcció General: una persona capaç de transformar les dades en informació beneficioso per a la presa de decisions, anticipar desviacions, riscos i oportunitats i aportar una mirada transversal sobre l’evolució econòmica i de gestió de l’organització.
La posició requereix anar més enllà del reporting: entendre el perquè dels resultats, contrastar la informació amb les diferents àrees, fer les preguntes adequades i contribuir a convertir l’estratègia en objectius i indicadors mesurables.

Què faràs?
- Elaborar i fer el seguiment dels pressupostos juntament amb departament financer, analitzant desviacions i identificant-ne les causes.
- Analitzar costos, marges, rendibilitat i resultats econòmics i de gestió.
- Preparar informació per a la Direcció General aportant anàlisi, interpretació, conclusions i criteri.
- Definir i fer seguiment dels indicadors clau de gestió (KPIs) amb les diferents direccions i responsables.
- Desenvolupar i evolucionar quadres de comandament que facilitin una visió transversal del negoci.
- Alinear informació financera i operativa per entendre què hi ha darrere dels resultats.
- Fer seguiment del Pla Estratègic i alertar sobre desviacions, riscos o necessitats d’actuació.
- Contrastar la informació de les diferents àrees, qüestionant-la de manera constructiva quan sigui necessari.
- Contribuir a la millora dels processos,



del control intern i de la qualitat de la informació de gestió.

Quin perfil busquem?
Una persona amb capacitat analítica i visió global, però també amb criteri propi, assertivitat i habilitat per treballar transversalment amb diferents responsables i direccions. Algú que se senti còmode contrastant informació, argumentant conclusions i gestionant discrepàncies amb rigor i empatia.
· Formació universitària en ADE, Economia, Finances i Comptabilitat o similar.
· Experiència orientativa de 3 a 5 anys en controlling financer, control de gestió, auditoria, consultoria financera o funcions similars amb exposició real a anàlisi de negoci.
· Coneixements de pressupostació, costos, marges, rendibilitat i anàlisi de desviacions, així com de processos i negoci.
· Es valorarà formació de postgrau o màster en Control de Gestió, Direcció Financera, Auditoria o àmbits relacionats.
· Es valorarà un nivell avançat d’Excel, coneixement de Power BI o altres eines de Business Intelligence i experiència amb ERP, especialment SAP.
· Capacitat per treballar i comunicar-se professionalment en català.

Què oferim?
o Incorporació a Fruits de Ponent en una posició transversal i amb relació directa amb la gestió i la presa de decisions.
o Ubicació a Alcarràs (Lleida).
o Horari habitual intensiu de 7.00 h a 15.00 h, amb possibles necessitats puntuals de flexibilitat durant campanya.
o Retribució en funció de l’experiència i l’encaix del perfil.

📌 Controller financiero y de gestión (Alcarràs)
🏢 Jovita Latorre Saura
📍 Alcarràs

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: controller financiero y de gestión (alcarràs) / alcarràs

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: controller financiero y de gestión (alcarràs) / alcarràs