05 oct
|
TELEFONIA I COMUNICACIONS OLOT
|
Palamós
05 oct
TELEFONIA I COMUNICACIONS OLOT
Palamós
Busquem un/a comercial per estar a una botiga. El candidat ha de tenir ganes de formar part d'un equip i ha d'estar orientat a l'assoliment d'objectius.No hi ha límit amb comissions, així que tu decideixes el teu sou. Oferta de feina fiable
Usted podría ser el solicitante perfecto para este trabajo. Lea toda la información asociada y asegúrese de presentar su candidatura.
Detall de les funcions del lloc de feinaAtenció al client, saber escoltar, buscar sol·lucions i oferir els nous productes que tenim en catàleg. Seguiment d'ofertes a través de trucades.Altres tasques pròpies de botiga com control de stock, caixes, ordre, etc.
- Experiència 6 mesos. Es valorarà haver treballat en llocs de cara al públic i trasques comercials
- títol fp de grau mig - comerç i màrqueting
- Competències / coneixements: Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació ComerçBusquem una persona amb energia i motivació per portar junt amb la seva companya una botiga de Movistar. xqbhyrx El candidat ha de saber treballar en equip, ha de ser competitiu i tenir esperit de superació personal i millora continua.
Condicions del lloc de treball
- Salari mensual brut des de '1350' fins a '2500'
- Altres dades d'interès: Salari base + comissions
📌 COMERCIAL BOTIGA MOVISTAR PALAMOS (Palamós)
🏢 TELEFONIA I COMUNICACIONS OLOT
📍 Palamós