Administratiu/va d’Atenció al Client i Administratiu/va Comercial A JBusquets Assegurances – AXA estem ampliant el nostre equip i busquem incorporar dues persones que vulguin desenvolupar-se professionalment dins del sector assegurador. Busquem perfils responsables, comunicatius i amb ganes d’aprendre, que valorin el tracte proper amb el client i vulguin formar part d’un projecte fiable i amb possibilitats de creixement. Actualment tenim obertes dues posicions diferenciades:
1. Administratiu/va – Atenció al Client Busquem una persona amb experiència en tasques administratives i, especialment, en atenció i gestió de clients. Les principals funcions seran: Atenció presencial, telefònica i per correu electrònic als clients. Gestió administrativa de pòlisses i documentació. Seguiment de consultes, modificacions i incidències. Suport en la gestió de rebuts i altres tràmits relacionats amb les assegurances. Coordinació i seguiment de les necessitats dels clients. Suport general a l’equip de l’oficina. Valorem especialment una persona organitzada, resolutiva, empàtica i amb clara orientació al servei.
2. Administratiu/va – Perfil Comercial Busquem una persona amb experiència administrativa i orientació comercial, acostumada al tracte amb clients i a detectar oportunitats de venda. Les principals funcions seran: Atenció i assessorament als clients. Elaboració i seguiment de pressupostos. Comercialització dels diferents productes asseguradors. Seguiment de clients i oportunitats comercials. Fidelització i ampliació de cartera. Tasques administratives derivades de la contractació de pòlisses.
Col·laboració amb la resta de l’equip de l’oficina. Es valorarà molt positivament haver treballat prèviament en assegurances, banca, corredories, serveis financers o altres entorns comercials, tot i que no és imprescindible. Què busquem?
Per a totes dues posicions: Experiència prèvia en tasques administratives, atenció al client o àrea comercial, segons la vacant. Català parlat i escrit amb fluïdesa. Castellà parlat i escrit. Bon nivell de comunicació i tracte amb el client.
Persona organitzada, responsable i resolutiva. Facilitat per treballar en equip. Iniciativa i ganes d’aprendre. Interès per desenvolupar una carrera professional dins del sector assegurador. Es valorarà experiència prèvia en el sector assegurador, especialment per a la posició comercial.
Què oferim? Incorporació a JBusquets Assegurances – AXA. Projecte estable i amb vocació de llarg termini. Formació inicial i continuada per conèixer els productes, processos i eines de treball. Acompanyament durant el procés d’adaptació al lloc de treball.
Entorn de treball proper i professional. Possibilitats reals d’assumir progressivament més responsabilitats i créixer dins de l’equip. Retribució fixa segons perfil i experiència.
Horari: 2 dies a la setmana de 08:00-13:00 i de 14:00-17:00h. 2 dies a la setmana de 09:00-14:00 i de 15:00-19:00h. Divendres de 8:00 a 13:30h. Busquem persones que tinguin ganes d’aprendre, implicar-se en el projecte i evolucionar professionalment amb nosaltres. En inscriure’t a l’oferta, indica si el teu perfil encaixa principalment amb la posició d’Atenció al Client, amb la de Perfil Comercial o amb totes dues.
📌 Administrativo/a (Caldes de Montbui)
🏢 BUSQUETS I BELLAVISTA
📍 Caldes de Montbui
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.