04 oct
|
Fundació Pere Tarrés
|
Amposta
04 oct
Fundació Pere Tarrés
Amposta
A la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a docent especialista en màrqueting i comunicació per impartir una formació presencial durant el mes d'octubre a Amposta , adreçada principalment a persones vinculades a entitats i associacions del municipi. La formació tindrà un enfocament pràctic i participatiu , amb l'objectiu que les persones participants adquireixin eines per dissenyar i estructurar el seu propi pla de màrqueting i comunicació , treballant a partir de casos i projectes reals.
Què faràs?
- Impartir la formació “Com fer un pla de màrqueting i comunicació”.
- Facilitar eines i recursos per definir objectius, públics, estratègies, canals i accions de comunicació.
- Treballar la planificació i priorització de les accions de màrqueting i comunicació.
- Acompanyar les persones participants en l'aplicació dels continguts als seus projectes o entitats.
- Facilitar eines per definir indicadors i avaluar els resultats de les accions realitzades.
- Dinamitzar les sessions mitjançant exercicis, exemples i casos pràctics.
Què oferim?
- Lloc: Amposta
- Durada total: 12 hores
- Distribució: 3 sessions de 4 hores durant el mes d'octubre
- Horari: de 16.00 a 20.00 h
- Modalitat: presencial
- Persones destinatàries: principalment persones vinculades a entitats i associacions del municipi
Si tens experiència en màrqueting i comunicació, t'agrada compartir coneixement i tens capacitat per convertir conceptes estratègics en eines pràctiques i aplicables , ens agradarà conèixer-te!
Requisits
Què busquem?
- Formació en Màrqueting, Comunicació, Publicitat, Relacions Públiques o àmbits afins.
- Experiència professional en màrqueting i/o comunicació.
- Experiència en el disseny de plans de màrqueting i comunicació: definició d'objectius, públics, estratègies, canals, accions i indicadors.
- Experiència o habilitats per a la docència i dinamització de grups.
- Capacitat per impartir una formació pràctica, dinàmica i participativa.
- Disponibilitat per desplaçar-se a Amposta.
Valorable: experiència professional o coneixement de l'àmbit de les entitats, associacions, voluntariat o tercer sector .
📌 Docent curs Com fer un Pla de Màrqueting i Comunicació a Amposta
🏢 Fundació Pere Tarrés
📍 Amposta