Des de Marlex estem col·laborant amb una empresa de gran prestigi dins del sector de l’alimentació, reconeguda per la seva trajectòria i posicionament al mercat, en la recerca d’un/a envasador/a per incorporar-se al seu equip. Busquem una persona amb experiència prèvia en el sector, responsable, dinàmica i amb ganes de formar part d’un projecte estable i amb recorregut.
Funcions: Envasat i condicionament del producte segons els estàndards de qualitat establerts. Manipulació i preparació del producte per a la seva posterior expedició. Control visual del producte i verificació de la correcta presentació. Etiquetatge i condicionament dels productes. Manteniment de l’ordre i la neteja del lloc de treball. Compliment de les normes d’higiene i seguretat alimentària. Suport en les diferents tasques del procés productiu.
Requisits: Mínim 1 any d’experiència en el sector de l’alimentació, preferiblement en tasques d’envasat.
Persona responsable, compromesa i amb bona actitud. Capacitat de treballar en equip i adaptar-se a un ritme de treball dinàmic.
Persona àgil, polivalent i amb orientació a la qualitat. Disponibilitat i compromís amb el projecte. Què oferim? Incorporació directa i estable a empresa, amb període de prova segons vàlua. Oportunitat de formar part d’una empresa de gran renom dins del sector de l’alimentació.
Projecte fiable i amb possibilitats de continuïtat i creixement professional. Integració en un equip professional i dinàmic. Condicions segons experiència i vàlua del/la candidat/a. Si tens experiència en el sector de l’alimentació i busques una oportunitat estable en una empresa de referència, aquesta pot ser la teva oportunitat!
📌 ENVASADOR/A (Artés)
🏢 Marlex People
📍 Artés
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.