Psicòleg/a cdiap tris tras (jornada parcial tarda) (Vic)

Psicòleg/a cdiap tris tras (jornada parcial tarda) (Vic)

04 oct
|
Associaci
|
Vic

04 oct

Associaci

Vic

Descripción:

Atenció psicològica als infants de 0 a 6 anys que presenten algun trastorn en el desenvolupament o es troben en una situació de risc psicològic i/o social de patir-lo, i donar suport, assessorament i orientació a les famílies dels infants i a les escoles. Les funcions pròpies del lloc de treball són: Avaluació psicològica i funcional de l’infant. Realitzar la hipòtesi diagnòstica. Elaboració del pla d’atenció terapèutica, integrant a la família i contemplant el seguiment evolutiu. Realitzar l’atenció terapèutica segons el pla d’atenció així com l’orientació i el suport a la família. Elaboració d’informes. Coordinació amb diferents serveis i/o dispositius (EAP, escoles bressol, escoles, ABS, serveis socials i altres). Treball multidisciplinar.



Titulació: Estudis universitaris de psicologia Es valorarà: Formació específica en atenció precoç, primera infància, desenvolupament infantil, psicopatologia infantil i/o neonatologia. Requeriments: Preferible en tractaments de psicologia infantil. Imprescindible: Experiència preferible en tractaments de psicologia infantil. Imprescindible carnet de conduir i vehicle propi. Horari: Dilluns de 15’00 a 18’00 (Vic) Dimarts de 15’00 a 18’00 (Manlleu) Dijous de 15’00 a 18’00 (Manlleu) (es poden modificar les tardes)

#J-18808-Ljbffr

📌 Psicòleg/a cdiap tris tras (jornada parcial tarda) (Vic)
🏢 Associaci
📍 Vic

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: psicòleg/a cdiap tris tras (jornada parcial tarda) (vic) / vic

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: psicòleg/a cdiap tris tras (jornada parcial tarda) (vic) / vic