04 oct
|
Ras Interim
|
Gerona
04 oct
Ras Interim
Gerona
Des de l’oficina
RAS INTERIM GIRONA
seleccionem
OPERARI/A DE
PREPARADOR/A DE MATÈRIES PRIMERES
per a una empresa del sector
QUÍMIC
ubicada a
RIUDELLOTS DE LA SELVA . LES TEVES RESPONSABILITATS
Preparació dels additius necessaris segons els llistats diaris de matèries primeres i les ordres de fabricació. Preparació dels additius necessaris per a les rectificacions manuals de les ordres de fabricació. Recompte d’estoc de matèries primeres per a l’inventari. Organització del magatzem i manteniment de l’ordre i la neteja de les àrees de treball. Control del correcte funcionament del robot aranya en la col·locació dels catalitzadors. Suport a l’àrea de Logística de Producció quan sigui necessari. QUÈ NECESSITEM DE TU?
Tenir Graduat Escolar.
Disposar del carnet de carretoner/a i experiència en la conducció del carretó. Català i castellà. Persona ordenada, responsable, amb capacitat de treball i d’aprenentatge. Es valorarà experiència en el sector industrial químic i coneixements de matèries primeres i processos de producció. ¿QUÉ PODEMOS APORTARTE?
Horari a torns rotatius de matí (6-14 h), tarda (14-22 h) i nit (22-6 h), de dilluns a dissabte. Rotació setmanal: una setmana de matí, una de tarda, una de nit i una setmana de descans. Vacant fiable i amb possibilitat d’incorporació a empresa.
#J-18808-Ljbffr
📌 OPERARI/A PREPARADOR DE MATÈRIES PRIMERES (Gerona)
🏢 Ras Interim
📍 Gerona