Teleoperador/a d'Enllaç Suplent — Coordinació i Emergències (Lérida)

Teleoperador/a d'Enllaç Suplent — Coordinació i Emergències (Lérida)

02 oct
|
Suara
|
Lérida

02 oct

Suara

Lérida

El Servei de Teleassistència d'UTE ASISPA-SUARA té com a objectiu ajudar a les persones majors, amb discapacitat o dependència perquè puguin continuar vivint en el seu domicili, amb seguretat i reduint el risc d'aïllament. A més d'actuar en casos d'emergència, el servei també actua de manera

Busquem un/a figura sólido de Teleoperador/a d’Enllaç suplent que, a més de desenvolupar les funcions habituals d’atenció telefònica del servei de Teleassistència, pugui assumir les funcions específiques de la figura d’enllaç quan sigui necessari cobrir absències, vacances o altres necessitats del servei. Es tracta d’una posició dinàmica i polivalent, amb un major component de coordinació i gestió durant els períodes en què s’exerceixen aquestes funcions.

Funcions del rol de Teleoperador/a:
- Atendre trucades i altres comunicacions de persones usuàries i familiars, donant resposta a les seves necessitats d’acord amb les protocols del servei.
- Gestionar situacions d’emergència, valorant cada cas, activant els recursos necessaris i fent-ne el seguiment.




- Realitzar trucades periòdiques de seguiment i control del benestar de les persones usuàries.
- Registrar les intervencions, incidències i informació rellevant al sistema de gestió, mantenint actualitzats els expedients.

Funcions del rol de Teleoperador/a d'enllaç suplent:
- Rebre i valorar les peticions de mobilització, activant els/les professionals de les Unitats Mòbils segons les necessitats de cada situació.
- Fer el seguiment de la ubicació i disponibilitat dels recursos de les Unitats Mòbils durant el torn.
- Organitzar i coordinar els recursos disponibles per garantir una resposta adequada i eficient.
- Gestionar els descansos i les tasques relacionades con incidències tècniques dels/les professionals de les Unitats Mòbils.
- Registrar les actuacions realitzades i gestionar la informació relacionada amb claus, cessions, canvis o devolucions.
- Coordinar-se amb recursos externs, com policia, bombers o serveis sanitaris

📌 Teleoperador/a d'Enllaç Suplent — Coordinació i Emergències (Lérida)
🏢 Suara
📍 Lérida

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: teleoperador/a d'enllaç suplent — coordinació i emergències (lérida) / lérida

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: teleoperador/a d'enllaç suplent — coordinació i emergències (lérida) / lérida