02 oct
|
Adqualis Human Results
|
Mollet del Vallès
02 oct
Adqualis Human Results
Mollet del Vallès
Empresa referent en el disseny, fabricació i desenvolupament de solucions innovadores de ventilació industrial, tractament de l'aire i automatització HVAC, busca incorporar a la seva delegació de Badalona a un/a: Enginyer/a Comercial – Instrumentació i AutomatitzacióFuncionsDesenvolupament de negoci i captació: prospecció activa de nous clients i oportunitats de mercat, combinant una clara orientació hunter amb el desenvolupament i fidelització d'una cartera pròpia.
Gestió comercial: realització de visites comercials i tècniques, principalment a Catalunya, detecció de necessitats, assessorament al client i proposta de solucions d'instrumentació, control i automatització.
Gestió d'ofertes: elaboració, presentació, seguiment, negociació i tancament d'ofertes tècnic-comercials.
Desenvolupament de clients i prescriptors: relació amb integradors, enginyeries, OEM, instal·ladors, mantenidors, distribuïdors i clients industrials, així com recuperació de clients inactius.
Presentacions i formacions: demostracions, presentacions i formacions de producte a clients.
Seguiment comercial:
anàlisi de mercat i competència, actualització del CRM, planificació de l'activitat i reporting a Direcció.
Coordinació interna: col·laboració amb Màrqueting, fabricants i proveïdors en accions de captació i en la resolució d'aplicacions i projectes tècnics.
RequisitsFormació en Enginyeria Industrial, Electrònica, Automatització, Telecomunicacions o similar.
Desplácese hacia abajo para encontrar los detalles completos de la oferta de trabajo, incluyendo la experiencia requerida y las funciones y tareas asociadas.
També es valorarà CFGS tècnic amb experiència professional aplicable. Preferiblement, 4-5 anys d'experiència en venda tècnica B2B i desenvolupament de negoci. Experiència o coneixements en instrumentació, automatització, BMS, HVAC o integració de sistemes.
Es valorarà familiaritat amb tecnologies com Modbus, BACnet, PLC, SCADA, sensors, controladors, actuadors i comunicacions entre dis
📌 Enginyer/a Comercial – Instrumentació i Automatització (Mollet del Vallès)
🏢 Adqualis Human Results
📍 Mollet del Vallès