02 oct
|
DÚPLEX GIRONA IMMOBLES
|
Gerona
02 oct
DÚPLEX GIRONA IMMOBLES
Gerona
Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Gestió i administració de lloguers (de 9 a 15h)
TENS GANES D’UN CANVI? ESTÀS INTERESSAT EN FORMAR PART DEL NOSTRE EQUIP? BUSQUEM ALGÚ COM TU
Som una immobiliària de GIRONA amb més de 25 anys d’experiència i volem incorporar administratiu/va pel nostre departament de GESTIÓ I ADMINISTRACIÓ DE LLOGUERS I PATRIMONIS en horari reduït de 9 a 15h
Si tens experiència acreditada en el sector (gestió administrativa en lloguer), et consideres una persona amb iniciativa i bona capacitat organitzativa i tens ganes d’un canvi.
Som una empresa que té com a valor principal la relació personal, la capacitat d'aprenentatge i adaptació i oferim un lloc de treball on podràs desenvolupar les teves capacitats.
Funcions i requisits de la vacant
Administratiu/va pel nostre departament de GESTIÓ I ADMINISTRACIÓ DE LLOGUERS I PATRIMONIS en horari reduït de 9 a 15h.
Les seves funcions són tasques administratives derivades d'un contracte d'arrendament des de la contractació, la gestió d'incidències, seguiment i finalització del contracte. Imprescindible experiència (mínim 1 any) acreditada en el sector (gestió administrativa en lloguer). Busquem una persona amb iniciativa, bona capacitat organitzativa i comunicativa.
Condicions que ofereix l’empresa
Perspectiva de la feina
Previsió d'incorporació
€ 15750 Calculat per 30 hores setmanals
-Graduat/ada amb titulació Estudis Immobiliaris i de la Construcció
L'experiència i els coneixements en la gestió administrativa en administració d'arrendaments i en la normativa presente en arrendaments són imprescindibles
Nivell d'experiència
Construcció / Instal·lacions / Manteniment / Immobiliàries
Immobiliària. Venda, lloguers i administració de patrimoni
📌 Gestió i administració de lloguers (Gerona)
🏢 DÚPLEX GIRONA IMMOBLES
📍 Gerona