PROGRAMADOR/A PLC & SCADA (Gerona)

PROGRAMADOR/A PLC & SCADA (Gerona)

27 sep
|
R. A. S Interim
|
Gerona

27 sep

R. A. S Interim

Gerona

Funcions i requisits de la vacant PROGRAMADOR/A PLC & SCADA

Des de la divisió RAS RECRUITING, especialista en selecció directa, t’acompanyem en la recerca del teu proper repte professional.

Actualment seleccionem una persona per incorporar-se com a PROGRAMADOR/A PLC & SCADA en una empresa del sector tecnològic ubicada a la zona de Girona.

QUINES SERAN LES TEVES RESPONSABILITATS?

- Donar suport en el desenvolupament de projectes d’automatització i control, participant en tasques tècniques sota supervisió.
- Col·laborar en la programació de PLCs i sistemes de control, així com en la seva validació i testeig.
- Participar en el desenvolupament de sistemes SCADA o similars, donant suport en la seva configuració i ajustos.
- Donar suport en la posada en marxa dels sistemes a planta (on site), participant en proves i verificacions.
- Interpretar requisits tècnics i ajudar a traduir-los en solucions funcionals.
- Col·laborar en la revisió i ajust dels programes per garantir el correcte funcionament dels sistemes.
- Donar suport en la documentació tècnica dels projectes.
- Treballar conjuntament amb l’equip tècnic per resoldre incidències i millorar les solucions implementades.

QUÈ ESPEREM DE TU?

- Formació: titulació en Enginyeria Informàtica, Enginyeria Electrònica Industrial o similar.




- Experiència: mínim 2 anys d’experiència en desenvolupament d’aplicacions (backend, frontend o full-stack) en entorns professionals.
- Coneixements tècnics: coneixements en automatització i control industrial. Nocions de PLC, SCADA o sistemes similars i capacitat per interpretar documentació tècnica.
- Metodologies i eines: domini d’ofimàtica; es valorarà el coneixement de software de programació industrial.
- Competències: capacitat d’anàlisi i resolució de problemes, autonomia, orientació a la qualitat, treball en equip i bones habilitats comunicatives.
- Idiomes: nivell fluid de castellà; es valorarà el coneixement de català i/o anglès segons el projecte.

QUÈ T’OFERIM?

- Contracte directe amb l’empresa, amb condicions segons experiència.
- Oportunitats de desenvolupament professional i formació contínua en noves tecnologies.
- Jornada completa, amb possibilitat d’horari versátil i opció de treball híbrid.
- Retribució competitiva d’acord amb l’experiència i les responsabilitats de la posició.
- Entorn de treball dinàmic, multidisciplinari i orientat a la innovació, amb enfocament en la qualitat del software i les bones pràctiques.

#J-18808-Ljbffr

📌 PROGRAMADOR/A PLC & SCADA (Gerona)
🏢 R. A. S Interim
📍 Gerona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: programador/a plc & scada (gerona) / gerona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: programador/a plc & scada (gerona) / gerona