Cuiners/Eres - Ref. 27839j (Barcelona)

Cuiners/Eres - Ref. 27839j (Barcelona)

24 sep
|
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
|
Barcelona

24 sep

OFICINA DE TREBALL DEL SOC

Barcelona

Empresa cerca cuiner/a oficial 1a. Requisits: experiència mínim de 24 mesos en control i organització de cuina, mise en place i preparació plats japonesos, cambra freda i zona calenta, showcooking, maridatge aliments, etc. Contracte indefinit a jornada completa a Barcelona ciutat, horari de dimecres a diumenge 12:30-16:30H//20:00-00:00H, sou 1.555,77€ brut/mes x 14 pagues.

Aunque la experiencia profesional y las cualificaciones son fundamental para este puesto, asegúrese de comprobar si posee las habilidades interpersonales preferibles antes de solicitar, si se requieren.
Detall de les funcions del lloc de feina

Requisits: experiència mínim de 24 mesos en control i organització de cuina, mise en place i preparació plats japonesos,



cambra freda i zona calenta, showcooking, maridatge aliments, etc.

- Experiència 24 mesos. xhfqzwm Empresa cerca cuiner/a oficial 1a. Requisits: experiència mínim de 24 mesos en control i organització de cuina, mise en place i preparació plats japonesos, cambra freda i zona calenta, showcooking, maridatge aliments, etc. Contracte indefinit a jornada completa a Barcelona ciutat, horari de dimecres a diumenge 12:30-16:30H//20:00-00:00H, sou 1.555,77€ brut/mes x 14 pagues.

#J-18808-Ljbffr

📌 Cuiners/Eres - Ref. 27839j (Barcelona)
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: cuiners/eres - ref. 27839j (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: cuiners/eres - ref. 27839j (barcelona) / barcelona