24 sep
|
BRAUT EIX AMBIENTAL
|
Vic
24 sep
BRAUT EIX AMBIENTAL
Vic
Descripció
Por favor, lea detenidamente la información de esta oferta de empleo para entender exactamente qué se espera de los posibles candidatos.
A Eix Ambiental som una empresa amb seu a Vic (Osona), Barcelona, dedicada a oferir solucions integrals en l´àmbit del tractament de l´aigua i el medi ambient. Amb més de 20 anys d´experiència al sector, ens hem consolidat com a referents en la prevenció i control de la legionel·la, així com en la millora de la qualitat de l´aigua i en la construcció i el manteniment de piscines.
El nostre equip està format per professionals altament qualificats que treballen amb passió i compromís per garantir serveis de qualitat als nostres clients. Creiem fermament que les persones són el pilar fonamental de la nostra empresa, i per això invertim en la seva formació i desenvolupament constant.
Estem buscant un/a Planificador/a de serveis de legionel·la i piscina. El seu objectiu principal és Garantir una planificació eficient dels serveis oferts, organitzant les tasques dels diferents operaris.
Funcions principals
Planificació de les tasques diàries que fan els operaris.
Disseny de rutes geogràfiques atenent necessitats de volum i freqüències.
Reprogramació de serveis quan siguin necessaris.
Suport a l´equip tècnic davant de possibles dubtes, incidències.
Monitoritzar el compliment de la planificació i identificar-ne les incidències, les causes i els possibles punts de millora.
Control i manteniment dels serveis pendents al nostre CRM, freqüències, previsió de realització, incidències. Oferta de treball a la comarca Osona
Mínim: Cicle Formatiu Grau Superior
Experiència mínima de 2 anys en planificació d´empreses de serveis. xugodme
Català parlat i escrit
Imprescindible Nivell mitjà -Alt Excel
Preferible Experiència amb ERP industrial
Maneig del paquet Office (excel·lent i anàlisi de dades
Alta capacitat d´organització i de priorització
Pensament analític i orientació dades
Tolerància a la pressió i capacitat de replanificació ràpida
Comunicació fluida amb tècnics, responsables i resta d´equips de mà d´obra
Capacitat per a treballar de manera autònoma i organitzada, resolució de problemes de manera pràctica.
📌 Planificador d´Operacions - Vic
🏢 BRAUT EIX AMBIENTAL
📍 Vic