22 sep
|
Empresa Confidencial
|
Argentona
22 sep
Empresa Confidencial
Argentona
Auxiliar d'infermeria en geriatria per una residència a una urbanització d'Argentona.
Es posible que un gran número de candidatos se presenten a este puesto, así que asegúrese de enviar su CV y su solicitud lo antes posible.
Imprescindible Títol d'FP en Atenció a Persones en Situació de Dependència, Tècnic en Cures Auxiliars d'Infermeria (TCAI) o Certificat de Professionalitat en Atenció Sociosanitària en Institucions.
Contracte indefinit en torn de tarda de 14.30 a 21.30.
Horari amb una roda de descans 2-2-3 (dimarts-dimecres-dijous-divendres/dissabte-diumenge-dilluns) Requisitos:Competencias / conocimientos: Busquem una persona amb capacitat d'empatia, que li agradi treballar amb persones grans i que vulgui formar part d'un bon equip de treball consolidat.
Condiciones xghoner laborales:Contrato laboral indefinido , Jornada completa , Otros datos de interés: Horari de tarda de 14.30 a 21.30 amb una roda de descans 2-2-3 (dimarts-dimecres / dijous-divendres / dissabte-diumenge-dilluns)
📌 AUXILIAR D'INFERMERIA DE GERIATRIA (Argentona)
🏢 Empresa Confidencial
📍 Argentona