A BàsicGRUP busquem incorporar dos estudiants en pràctiques per a la nostra Àrea Legal, adreçat/da a estudiants que estiguin cursant el Màster d’Accés a l’Advocacia i la Procura i que vulguin iniciar la seva trajectòria professional en l’àmbit de l’assessorament jurídic.
Les persones seleccionades s’incorporaran a un entorn professional on podran participar en assumptes reals de clients, donant suport a l’equip legal i adquirint experiència pràctica en diferents àmbits del dret.
Les pràctiques es podran orientar principalment cap a l’àmbit de Dret Fiscal o Dret Mercantil i Societari.
FUNCIONS I ÀMBITS DE TREBALL
Dret Fiscal i Tributari
L’àrea de Dret Fiscal presta assessorament en matèria de planificació fiscal i tributària, així com en la relació amb l’Administració Tributària estatal, autonòmica i local.
La persona en pràctiques donarà suport en:
- Assessorament fiscal relacionat amb transaccions, negocis i operacions mercantils i societàries, tant des del punt de vista procedimental com de la tributació directa i indirecta.
- Suport en l’elaboració i presentació de consultes davant l’Agència Tributària.
- Suport en procediments de comprovació i gestió tributària, comprovació de valors, recaptació i procediments sancionadors.
- Suport en la preparació de reclamacions economicoadministratives davant els tribunals administratius i en procediments contenciosos administratius.
- Suport en el disseny i implementació de procediments de Compliance Fiscal.
Dret Mercantil i Societari
L’àrea de Dret Mercantil ofereix un assessorament jurídic integral a empreses i particulars, buscant les solucions més adequades als reptes i necessitats de cada client, amb l’excel·lència,
la transparència i la confiança com a valors propis de BàsicGRUP.
La persona en pràctiques donarà suport en:
- Planificació i execució d’operacions mercantils, societàries, fiscals i civils.
- Suport en la redacció i revisió de contractes.
- Suport en la preparació de documents mercantils i societaris.
- Cerca i anàlisi de jurisprudència, doctrina i consultes administratives.
- Anàlisi i tractament d’informació jurídica.
- Gestió i organització de la documentació dels expedients.
- Suport en la preparació de documents i escrits relacionats amb els assumptes dels clients.
- Suport en altres qüestions jurídiques derivades de l’assessorament integral als clients.
QUÈ BUSQUEM?
Busquem dues persones que estiguin cursant el Màster d’Accés a l’Advocacia i que tinguin interès a desenvolupar-se professionalment en l’àmbit de l’assessorament jurídic.
Valorem especialment
- Capacitat d’aprenentatge i inquietud per desenvolupar-se professionalment.
- Capacitat d’anàlisi i rigor jurídic.
- Capacitat d’organització i gestió de la feina.
- Bona comunicació oral i escrita.
- Sentit de la responsabilitat i compromís.
- Iniciativa i proactivitat.
- Capacitat d’adaptació.
- Capacitat de treball en equip.
- Implicació i motivació.
- Actitud oberta a l’aprenentatge i a rebre feedback.
Coneixements
- Formació jurídica.
- Estar cursant el Màster d’Accés a l’Advocacia - Imprescindible
- Bon domini de les eines d’Microsoft Office.
CONDICIONS
- Modalitat: Conveni de pràctiques amb la universitat.
- Jornada: A convenir en funció de l’horari acadèmic.
- Durada: A convenir en funció de les condicions del conveni i del tipus de pràctiques, curriculars o extracurriculars.
T’incorporaràs a un equip on podràs aprendre, participar en casos reals i començar a desenvolupar la teva carrera professional en l’àmbit jurídic.
📌 Programa de pràctiques Àrea Legal (Barcelona)
🏢 Basic Grup Assessors I Consultors
📍 Barcelona
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.