Programador/A Erp (Madrid)

Programador/A Erp (Madrid)

22 sep
|
Paul Marlex
|
Madrid

22 sep

Paul Marlex

Madrid

Des de Paul Marlex estem col·laborant amb una companyia multinacional industrial líder en el seu sector, amb seu central a Banyoles, que aposta per la innovació tecnològica i la transformació digital dels seus processos.

Actualment, busquen incorporar al seu equip un/a Programador/a de ERP per formar part del seu equip tecnològic.

Quina serà la teva missió a l'empresa? En dependència del Responsable IT i formant part d'un equip de 10 persones, la persona seleccionada participarà en el desenvolupament, manteniment i evolució de les eines de gestió i anàlisi de dades de la companyia.

Les seves principals funcions seran:

Desenvolupar i mantenir funcionalitats dins de Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (Axapta).

Programar i personalitzar mòduls mitjançant Visual Studio i llenguatge X++.

Crear, mantenir i optimitzar informes, dashboards i quadres de comandament amb Power BI.

Analitzar i resoldre incidències tècniques relacionades amb l'entorn ERP.

Col·laborar amb els consultors departaments de la companyia per identificar necessitats de negoci i transformar-les en solucions tecnològiques.

Participar en projectes de millora contínua, automatització i digitalització de processos interns.

Incorporació estable amb contracte indefinit.

Formar part d'una companyia multinacional consolidada i en constant creixement.





Participació en projectes tecnològics estratègics amb impacte directe en el negoci.

Horari a jornada completa de dilluns a dijous i divendres jornada intensiva.

Modalitat de treball presencial.

Entorn de treball internacional i col·laboratiu.

Retribució competitiva en funció de l'experiència aportada.

Ets el/la candidat/a adecuado si...

Disposes de formació en Enginyeria Informàtica, CFGS en Desenvolupament d'Aplicacions (DAM/DAW) o estudis similars.

Aportes experiència prèvia en programació i desenvolupament de software.

Tens experiència treballant amb entorns ERP, especialment Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (Axapta) o Business Central.

També valorarem experiència en altres ecosistemes ERP com SAP, Odoo, Sage o solucions similars.

Disposes de coneixements de Visual Studio i programació en X++, o experiència en desenvolupament i personalització d'ERP.

Tens experiència en desenvolupament d'informes i visualització de dades amb Power BI.

Comptes amb un nivell mig d'anglès per desenvolupar-te en un entorn internacional.

Ets una persona analítica, resolutiva, amb capacitat d'aprenentatge i orientada al treball en equip. xqziphu

Tens disponibilitat per treballar presencialment a Banyoles o zones properes.

#J-18808-Ljbffr

📌 Programador/A Erp (Madrid)
🏢 Paul Marlex
📍 Madrid

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: programador/a erp (madrid) / madrid

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: programador/a erp (madrid) / madrid