TÈCNIC/A DE QUALITAT DE PRODUCTE I CERTIFICACIONS - Avinyó

TÈCNIC/A DE QUALITAT DE PRODUCTE I CERTIFICACIONS - Avinyó

20 sep
|
Marlex Work Solutions
|
Avinyó

20 sep

Marlex Work Solutions

Avinyó

Tens experiència en qualitat, certificacions, homologacions o normativa de producte i t´agradaria desenvolupar-te en un entorn industrial i internacional?

Cualquier información adicional que necesite para este trabajo se encuentra en el texto a continuación. Asegúrese de leerla detenidamente y luego envíe su solicitud.

Des de Marlex Professionals col·laborem amb una empresa industrial consolidada i en creixement, referent en el disseny, fabricació i comercialització de mobiliari professional i components amb aplicacions elèctriques, que busca incorporar un/a Tècnic/a de Qualitat de Producte i Certificacions.

La persona seleccionada s´incorporarà al departament de Qualitat i participarà en la gestió de la normativa, certificacions i documentació tècnica dels productes comercialitzats en diferents mercats.

Quines seran les teves funcions?

-Gestionar certificacions i normativa aplicable als productes en diferents mercats.

-Elaborar i mantenir actualitzades Declaracions de Conformitat i -Expedients Tècnics.

Coordinar assaigs i certificacions amb proveïdors i laboratoris externs.

-Col·laborar en l´homologació i seguiment de proveïdors.

-Donar suport en auditories i en la gestió d´incidències i accions correctives.

-Treballar transversalment amb Disseny,



Compres i Comercial per garantir el compliment dels requisits de producte.

-Fer seguiment de nous requisits legals i normatius, així com de projectes vinculats a sostenibilitat i ecodisseny.

Què t´oferim?

-Incorporació fiable a una empresa consolidada i en creixement.

-Projecte amb entorn internacional i possibilitats reals de desenvolupament.

-Horari flexible de dilluns a dijous, amb entrada entre les 7.30 h i les 9.00 h.

Jornada intensiva els divendres, de 8.00 h a 14.00 h.

-Retribució a valorar segons experiència i vàlua.

Què busquem?

-Formació universitària o CFGS en àmbits tècnics, industrials, qualitat o similars.

-Experiència en Qualitat, Product Compliance, Regulatory, certificacions, homologacions o normativa de producte.

-Es valorarà experiència en entorns industrials i/o productes amb requisits tècnics i normatius.

-Coneixements de normativa com CE, REACH, ISO, UL, EN, entre d´altres, seran valorats.

Anglès B2 o superior.

-Persona organitzada, analítica, metòdica i orientada al detall, amb capacitat d´aprenentatge i treball transversal. xugodme

No cal que coneguis totes les normatives des del primer dia. Busquem una bona base tècnica, capacitat d´anàlisi i ganes de continuar creixent. Oferta de treball a la comarca Bages

📌 TÈCNIC/A DE QUALITAT DE PRODUCTE I CERTIFICACIONS - Avinyó
🏢 Marlex Work Solutions
📍 Avinyó

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: tècnic/a de qualitat de producte i certificacions - avinyó / avinyó

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: tècnic/a de qualitat de producte i certificacions - avinyó / avinyó