Técnico de climatización (Santander)

Técnico de climatización (Santander)

19 sep
|
ITISA
|
Santander

19 sep

ITISA

Santander

ITISA, S. L. , empresa fundada l'any 1967, està especialitzada en el disseny i execució de projectes destinats a la refrigeració industrial, climatització i a l'aïllament tèrmic i acústic. L'experiència d'ITISA en el disseny, instal·lació i manteniment de instal·lacions frigorífiques amb amoníac, CO2 i glicol cobreix més de 50 anys. Ens hem enfocat a oferir solucions viables tant per a les persones com per al medi ambient, aplicant les últimes tecnologies i tendències del sector frigorífic industrial.
També executem treballs de disseny, instal·lació i manteniment de sistemes de climatització per a diferents aplicacions, tant industrials com comercials, sempre buscant la màxima eficiència i confort.
Actualment a ITISA, S. L. estem ampliant l'equip i seleccionant tècnics frigoristes especialistes tant en fred industrial com en instal·lacions de climatització per a la nostres centres de Barcelona i Girona .



Es valorarà experiència i coneixements en el funcionament d'instal·lacions amb amoníac (NH3), CO2 i en instal·lació i manteniment d'equips de climatització.
Què busquem? - Experiència mínima de 3 anys en treballs com a frigorista/oficial 1a en instal·lacions d'amoníac/CO2 o instal·lacions de climatització, refredadores o VRV. - Busquem persones organitzades, proactives, metòdiques i amb facilitat de comunicació - Talent, entusiasme i tenir capacitat d'adaptació als equips i a la resta de companys. - Disposar de carnet de conduir Què oferim? - Formació contínua - Incorporació immediata a un equip amb un excel·lent ambient de treball. - Gran empresa en expansió a Girona i Barcelona. - Vehicle i dietes a càrrec de l'empresa. - Contracte indefinit - Projecció de carrera professional - Salari a determinar en funció de l'experiència i valors aportats.

📌 Técnico de climatización (Santander)
🏢 ITISA
📍 Santander

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: técnico de climatización (santander) / santander

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: técnico de climatización (santander) / santander