Nascor Formació, empresa líder en la gestió de projectes formatius, desenvolupament i serveis sociocomunitaris, busca un/a dinamitzador/a per a un centre de gent gran ubicat a Monistrol de Montserrat, amb iniciativa i sensibilitat per promoure la participació activa dels usuaris.
Si desea conocer los requisitos para este puesto, siga leyendo para obtener toda la información relevante.
Les funcions inclouen dissenyar, planificar i executar projectes i activitats adaptats als residents; portar xqbhyrx el control de participació; col·laborar en inscripcions; fomentar la integració comunitària i redactar la
📌 Dinamitzador/a de Centre de Gent Gran – Comunitat i Activitats (Monistrol de Montserrat)
🏢 Nascor-Formaci
📍 Monistrol de Montserrat
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.