Responsable compres packaging (La Selva del Campo)

Responsable compres packaging (La Selva del Campo)

18 sep
|
Cv-Library
|
La Selva del Campo

18 sep

Cv-Library

La Selva del Campo

Descripción:

¿Listo para inscribirse? Antes de hacerlo, asegúrese de leer todos los detalles pertenecientes a este trabajo en la descripción a continuación.

Per a important grup industrial alimentari de la comarca de La Selva busquem un/a RESPONSABLE DE COMPRES DE PACKAGING. La seva missió serà la de dirigir, planificar, organitzar i controlar les activitats relacionades amb el departament, així com aconseguir l´ optimització dels recursos materials, humans i financers en acord amb les polítiques i normes del grup.

Així mateix, dirigirà, coordinarà i gestionarà l’equip a càrrec del departament, format per un total de 12 persones.

FUNCIONS

- - Recerca i negociació amb proveïdors.

- Analitzar periòdicament els preus de les matèries primes, components o materials.

- Comandes de material auxiliar de tot el grup.

- Coordinació i gestió de l’equip de magatzem, garantint el correcte control de totes les entrades i sortides de material auxiliar.

- Supervisió de la recepció del material auxiliar.

- Control de la gestió documental que acompanya cada compra.

- Informació i anàlisi en temps real de l’estoc de la organització.

- Control d’estocs, inventaris i d’ofertes setmanals.

- Gestionar proves de nous materials de packaging.

- Cerca, homologació i negociació amb proveïdors de packaging.





- Desenvolupament de nous projectes.

- Coordinació i supervisió de l’equip a càrrec

- Definició i seguiment d’indicadors (KPI’s) de compres, magatzem i gestió de residus.

- Control i gestió del pressupost de compres de material auxiliar, analitzant desviacions.

- Planificació de torns i cobertura de l’equip.

- Vetllar pel compliment de la normativa mediambiental i de seguretat alimentària dels materials en contacte amb aliments.

- Presentació declaració anual de residus (DARI).

- Presentació declaració anual d’envasos (ECOEMBES)

- Assignació vacances i festius.

- Resolució d’incidències.

- - Residència a la comarca de La Selva o comarques limítrofes

- Carnet de conduir B1 i vehicle propi

- - Diplomatura en Economia o Empresarials, Tècnic Superior en Administració i Finances o similar, en Transport i logística, o similar

- Experiència prèvia demostrable en un lloc similar de compres,preferiblement en l’àmbit del packaging. Es valorarà especialment un alta capacitat de negociació amb proveïdors, així com experiència prèvia en gestió i coordinació d’equips.

- Domini de català i castellà. xugodme Nivell avançat d´anglès.

- Domini de Microsoft Office

📌 Responsable compres packaging (La Selva del Campo)
🏢 Cv-Library
📍 La Selva del Campo

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: responsable compres packaging (la selva del campo) / la selva del campo