Comercial HORECA i XARCUTERIES (España)

Comercial HORECA i XARCUTERIES (España)

18 sep
|
Organigrama Selecció
|
España

18 sep

Organigrama Selecció

España

Funcions i requisits de la vacant Comercial HORECA i XARCUTERIES
Empresa consolidada dedicada a la distribució de productes d’alimentació busca incorporar un/a Comercial per al canal HORECA i establiments especialitzats a la província de Girona.

La incorporació està prevista al llarg del 2027, per la qual cosa el procés està especialment orientat a professionals que, tot i no buscar un canvi immediat, vulguin valorar amb temps un projecte fiable de cara al 2027.
La persona s’incorporarà a una estructura comercial ja consolidada i treballarà amb una cartera de clients i unes rutes ja definides, amb l’objectiu de mantenir-les, fidelitzar els clients actuals i continuar desenvolupant negoci a la zona.
Treballarà principalment amb restaurants, hotels, cafeteries, xarcuteries, carnisseries, supermercats i altres establiments especialitzats, comercialitzant un catàleg de productes.
Busquem una persona amb perfil comercial, orientació al client i capacitat per generar relacions de confiança a llarg termini. Es valorarà especialment el coneixement del canal HORECA, alimentació,



distribució o venda a establiments especialitzats.
Condicions que ofereix l’empresa

Jornada
Jornada completa

Horari
partit de dilluns a divendres

Perspectiva de la feina
Contracte directe per empresa

Tipus de contracte
Indefinit

Salari
El salari es negociable El salari és negociable amb l'empresa (fix+variables+cotxe+telèfon)

Altres dades a destacar
Actualitza sisplau el cv

Formació en el producte a càrrec de l'empresa.
Contesta les preguntes que formulem
Estudis
És valorable:
- -Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Altres
- -Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Altres
- -Certificats Professionals amb titulació Venedor/a tècnic/a (COMV30)
- -Certificats Professionals amb titulació Activitats de venda (COMV0108)

Experiència laboral
És valorable:
- Imprescindible experiència en vendes de productes d'alimentació ja siguin : carnics o embotits o formatges per Hotels, bars, re

📌 Comercial HORECA i XARCUTERIES (España)
🏢 Organigrama Selecció
📍 España

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: comercial horeca i xarcuteries (españa) / españa

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: comercial horeca i xarcuteries (españa) / españa