17 sep
|
Fingerprint Biometrics
|
Barcelona
17 sep
Fingerprint Biometrics
Barcelona
A Fingerprint Biometrics S.L. busquem un/a estudiant o una persona que hagi finalitzat recentment els estudis per ajudar-nos a gestionar les nostres xarxes socials.
Busquem una persona creativa, amb iniciativa i idees noves, que ens ajudi principalment amb Instagram i LinkedIn, creant publicacions, vídeos i reels per donar a conèixer el nostre projecte duna manera atractiva i propera.
Oferim un contracte indefinit a temps parcial, amb modalitat mixta presencial a Barcelona i en remot i horari adaptable a convenir.
La retribució es concretarà amb la persona interessada segons la dedicació acordada. Oferta de treball a la comarca Barcelonès
Estar cursant o haver finalitzat recentment estudis de Màrqueting, Comunicació, Publicitat o similars.
Tenir coneixements dInstagram i LinkedIn.
Ser una persona creativa, responsable i amb iniciativa.
Es valorarà la creativitat, la iniciativa, el coneixement de les xarxes socials i el domini deines com Canva o programes bàsics dedició de vídeo.
📌 Assistent/a de xarxes socials i creació de conting - Barcelona
🏢 Fingerprint Biometrics
📍 Barcelona