Cap de Gestió Administrativa i Finances (Barcelona)

Cap de Gestió Administrativa i Finances (Barcelona)

17 sep
|
COL.LEGI DE LOGOPEDES DE CATALUNYA
|
Barcelona

17 sep

COL.LEGI DE LOGOPEDES DE CATALUNYA

Barcelona

El Col·legi de Logopedes de Catalunya cerca una persona per ocupar la posició de Responsable d’Administració a la seu de Barcelona.

Desplácese hacia abajo para encontrar los detalles completos de la oferta de trabajo, incluyendo la experiencia requerida y las funciones y tareas asociadas.

Lideraràs l’àrea administrativa i econòmica, garantint una gestió rigorosa i alineada amb els objectius institucionals.
La persona necessita formació universitària en administració i economia, almenys 5 anys d’experiència, domini d’A3/A3ERP i català nivell C1. xqbhyrx

Es contractarà indefinidament amb una jornada inicial de 30 hores setmanals i una retribució inicial de
J-18808-Ljbffr

📌 Cap de Gestió Administrativa i Finances (Barcelona)
🏢 COL.LEGI DE LOGOPEDES DE CATALUNYA
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: cap de gestió administrativa i finances (barcelona) / barcelona