Asegúrese de presentar su candidatura con toda la información solicitada, tal como se expone en la descripción del puesto a continuación.
Descripción del trabajo
Desenvolupar i ampliar la cartera de clients mitjançant la captació de noves oportunitats i l’obertura de nous mercats, assegurant la correcte definició de requisits del client i la coordinació interna per garantir la viabilitat tècnica, econòmica i productiva de les ofertes.
OBJECTIUS:
-
- Incrementar el volum d’oportunitats comercials (nous clients i projectes).
- Garantir la correcta elaboració i seguiment d’ofertes comercials.
- Assegurar la viabilitat tècnica i econòmica de les propostes abans de la seva presentació.
- Desenvolupar nous mercats i sectors estratègics per l’empresa.
- Mantenir i desenvolupar la relació amb clients actius.
- Donar resposta als clients en temps i forma segons requeriments.
FUNCIONS
-
- 1.Desenvolupament de negoci i captació Identificar oportunitats de negoci en nous clients, sectors i mercats. Prospectar activament (visites, trucades, LinkedIn, fires, etc.). Desenvolupar la cartera de clients potencials. Detectar necessitats del mercat i tendències.
- 2.Obertura de nous mercat s Analitzar noves oportunitats geogràfiques o sectorials. Donar suport en la definició de l’estratègia comercial amb Direcció. Introduir l’empresa en nous clients estratègics.
- 3.Gestió de clients Gestionar la relació amb clients actius.
Identificar noves necessitats o projectes dins la cartera existent. Assegurar una comunicació fluida i professional amb els clients.
- 4.Gestió d’ofertes Coordinar la preparació d’ofertes amb PM, compres i altres departaments. Assegurar la viabilitat tècnica, productiva i econòmica. Fer el seguiment de les ofertes amb el client.
- 5,Transferència de requisits Recollir i definir els requisits del client. Assegurar la correcta transmissió als departaments implicats. Garantir que les ofertes reflecteixen correctament aquests requisits.
- 6.Coordinació interna Coordinar-se amb Project Managers en fase pre-projecte. Alinear expectatives del client amb capacitat interna. Informar de riscos o limitacions.
- 7.Seguiment i anàlisi comercial Fer seguiment d’activitat comercial (ofertes, visites, oportunitats). Analitzar resultats comercials i accions. xcskxlj Donar feedback a Direcció Comercial.
IMPRESCINDIBLE:
-
- Formació universitària, preferiblement Enginyeria Català, castellà i anglès
- Experiència en àrea comercial, preferiblement en vendes adreçades al sector industrial
PREFERIBLE:
-
- Experiència en obertura de nous mercats i desenvolupament de negoci
- Coneixements del sector
- Es valorarà positivament conèixer altres idiomes