16 sep
|
Adqualis Human Results
|
Madrid
16 sep
Adqualis Human Results
Madrid
Barcelona Serveis Municipals (BSM)
busca incorporar un/a
Cap d’Àrea d’Experiència Usuari, Comercial i Màrqueting
per liderar un projecte estratègic vinculat al
Park Güell , un dels espais patrimonials i culturals més emblemàtics de Barcelona.
Busquem un/a professional amb visió estratègica, capacitat de lideratge i orientació al client, que vulgui contribuir a l’evolució del Park Güell com a espai de referència cultural, turístic i patrimonial, però també com a espai de convivència i relació amb el veïnat.
Quina serà la teva missió?
Reportant a la Direcció del Park Güell, lideraràs l’activitat de l’Àrea d’Experiència d’Usuari, Comercial i Màrqueting, coordinant equips, recursos i projectes i assegurant l’assoliment dels objectius definits.
Entre les teves principals responsabilitats:
Definir i impulsar estratègies de màrqueting, posicionament i desenvolupament comercial.
Desenvolupar noves experiències, serveis, aliances i partnerships que aportin valor als diferents públics.
Liderar el posicionament de marca i la identitat del Park Güell, assegurant-ne la coherència en tots els canals.
Impulsar l’estratègia de màrqueting digital, canals de venda online i xarxes socials, analitzant-ne els resultats.
Treballar per millorar de manera contínua la experiència, satisfacció i fidelització dels visitants i usuaris.
Analitzar públics, tendències i comportaments de consum per identificar noves oportunitats.
Establir i fer seguiment de KPIs, pressupostos i indicadors de negoci.
Impulsar relacions estratègiques amb institucions,
entitats, agents del territori i altres grups d’interès.
Coordinar activitats culturals, actes i esdeveniments, tant propis com de tercers.
Liderar i desenvolupar l’equip de l’Àrea, promovent una cultura de cooperació, excel·lència i proactivitat.
Una persona amb:
Formació universitària en Màrqueting o àmbits relacionats.
Mínim 4 anys d’experiència en una posició de responsabilitat similar.
Experiència en estratègia de màrqueting, experiència de client/usuari, desenvolupament comercial i/o gestió de serveis.
Capacitat per treballar amb dades, KPIs i eines d’analítica digital.
Coneixements de CRM, CMS, xarxes socials i canals digitals.
Visió estratègica i capacitat per transformar les tendències del mercat en noves oportunitats.
Excel·lents habilitats de comunicació, impacte i influència, així com experiència en direcció i desenvolupament de persones.
Català i castellà, nivell C1, i anglès, nivell B2.
Formar part de BSM significa participar en projectes que tenen un
impacte directe en la ciutat i en les persones que la viuen i la visiten .
Si t’apassiona el màrqueting, l’experiència d’usuari, la innovació i la gestió de projectes amb impacte, aquesta pot ser una gran oportunitat per desenvolupar la teva trajectòria professional en un entorn singular i de gran projecció.
#BSM #BarcelonaServeisMunicipals #ParkGüell #Marketing #MarketingManager #CustomerExperience #ExperiènciaUsuari #Comercial #Barcelona #Talent #Leadership #OportunitatProfessional
#J-18808-Ljbffr
📌 Cap d´Àrea d´Experiència usuari, Comercial i Màrqueting Park Güell( A (Madrid)
🏢 Adqualis Human Results
📍 Madrid