Coordinador/a de l’Activitat Comercial Immobiliària (Barcelona)

Coordinador/a de l’Activitat Comercial Immobiliària (Barcelona)

15 sep
|
Paul Marlex
|
Barcelona

15 sep

Paul Marlex

Barcelona

Barcelona és seu d’una companyia de gestió patrimonial i immobiliària i busca una persona per coordinar l’activitat comercial i la dinàmica del sector. Aquesta responsabilitat inclou coordinar l’equip, prioritzar visites i seguiments, i garantir la correcta incorporació dels nous actius.

El candidat adecuado és organitzat, resolutiu i amb iniciativa, amb capacitat per interactuar amb propietaris i clients i coneixement del mercat immobiliari.

#J-18808-Ljbffr

📌 Coordinador/a de l’Activitat Comercial Immobiliària (Barcelona)
🏢 Paul Marlex
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: coordinador/a de l’activitat comercial immobiliària (barcelona) / barcelona