Monitor/a de temps de lleure amb formació finalitzada, (ESO o CFGM...). Carnet de Monitor/a o Coordinador/a de lleure. Carnet de conduir Contracte temporal Mitja jornada, (prioritàriament per les tardes) IMPRESCINDIBLES: Carnet de monitor/a o Coordinador/a de lleure. Cal estar d'alta al SOC com a demandant d'ocupació, desocupat o ocupat. Per inscriure's al SOC podeu trucar al 930 886 200, de dl a dv i de 8:30 a 14h
Dinamització d'un grup d'infants. Desenvolupar activitat de lleure. Treballar de manera coordinada. Acompanyament dels infants a altres serveis que així es requereixi. Qualsevol altra tasca que es pugui assignar, per raó del seu lloc de treball.
- PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDARIA AMB TÍTOL
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral temporal (36 mesos)
- Jornada parcial tarda (5 hores - jornada diaria)
- Salari mensual brut 814
📌 MONITOR/A D'EDUCACIÓ I TEMPS DE LLEURE - 27241 (Tremp)
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 Tremp
Postulate a este anuncio
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.