Busquem incorporar monitors/monitores d'activitats extraescolars pel nou curs. Busquem monitors/es amb experiència en alguna de les següents activitats: Reforç escolar (primària) Reforç escolar (1r a 4t ESO) Reforç en matemàtiques (3r a 6è primària) Reforç en llengua catalana (primària) Anglès (imprescindible disposar de nivell B2)
Planificar i dinamitzar l’activitat adaptada a les edats dels infants. Gestionar-ne el desenvolupament i assegurar-ne el bon funcionament. Control d’assistència i report d’incidències.
- Experiència 1 anys. Es requereix experiència en la/les activitats en les quals t´has interessat.
- TÍTOL DE BATXILLERAT
- català (parlat Superior, escrit Superior)
- Competències / coneixements: Es valorarà disposar de: Títol de monitor/a i/o director/a de lleure.
Estar estudiant titulacions d’àmbit educatiu i/o relacionades amb les activitats a dur a terme. Empatia amb els infants, proactivitat, simpatia, dinamisme i sentit de la imaginació. Preferiblement amb carnet de conduir i vehicle.
- Contracte laboral temporal (8 mesos)
- Jornada parcial (10 hores - jornada setmanal)
- Altres dades d'interès: Jornada en horari de migdia de dilluns a divendres de 12:30 a 15:00h i/o tardes de dilluns a divendres de 16:00 a 18:00h. Suport per preparar activitats. Oferta destinada a residents a Lleida ciutat o poblacions properes.