Coordinador/a d’Operacions Comercials | Real Estate (Madrid)

Coordinador/a d’Operacions Comercials | Real Estate (Madrid)

15 sep
|
Paul Marlex
|
Madrid

15 sep

Paul Marlex

Madrid

Busco un perfil para asumir la
¿Es este su próximo empleo? Descúbralo leyendo la descripción completa a continuación y no dude en enviar su candidatura.
coordinació de l’activitat comercial
d’una companyia vinculada a la gestió patrimonial i immobiliària a Barcelona.
Una posició per a algú que conegui bé la
dinàmica del sector immobiliari
i que se senti còmode combinant
organització, coordinació i activitat comercial
.
El repte passa per tenir una visió general de la cartera i de les operacions en curs: coordinar l’activitat de l’equip, prioritzar visites i seguiments, assegurar que cada nou actiu s’incorpora correctament i participar en l’anàlisi de mercat i el posicionament comercial dels immobles.
Busco especialment una persona:
→ Organitzada, resolutiva xqbhyrx i amb iniciativa
→ Amb capacitat per coordinar, prioritzar i fer seguiment
→ Còmoda en la interlocució amb propietaris i clients
→ Amb coneixement del mercat immobiliari
→ Català i castellà fluids + bon nivell d’anglès

📌 Coordinador/a d’Operacions Comercials | Real Estate (Madrid)
🏢 Paul Marlex
📍 Madrid

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: coordinador/a d’operacions comercials | real estate (madrid) / madrid

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: coordinador/a d’operacions comercials | real estate (madrid) / madrid