TÉCNICO/A ESPECIALISTA EN CONSTITUCIÓN DE EMPRESAS (Barcelona)

TÉCNICO/A ESPECIALISTA EN CONSTITUCIÓN DE EMPRESAS (Barcelona)

14 sep
|
Pimec Organization
|
Barcelona

14 sep

Pimec Organization

Barcelona

Descripció
Envíe su solicitud a continuación después de leer todos los detalles y la información de apoyo sobre esta posibilidad de trabajo.

Pimec busca incorporar un/a Tècnic/a especialista en constitució d’empreses per donar suport i assessorament a persones emprenedores i empreses en la realització dels tràmits necessaris per a la seva constitució i posada en marxa.

La persona seleccionada s’encarregarà principalment de gestionar tràmits administratius de constitució d’empreses mitjançant el Document Únic Electrònic (DUE), a través de la plataforma CIRCE, així com d’atendre i resoldre les consultes relacionades amb aquests processos.

Responsabilitats

-

- Atenció i resolució de consultes: informar, orientar i donar resposta a les consultes de persones emprenedores i empreses en matèria de constitució i posada en marxa d’empreses.

- Assessorament i suport en els processos de constitució d’empreses.

- Gestió de tràmits administratius telemàtics a través de la plataforma CIRCE, entre d’altres:

-

- Constitució de societats limitades (SL).

- Constitució de societats civils privades (SCP) i altres formes sociétéries.





- Cessament d’activitat de societats.

- Alta i baixa de persones treballadores autònomes (empresaris/es individuals).

- Seguiment dels tràmits i coordinació amb els diferents organismes i agents implicats en el procés.

Requisits

-

- Titulació de Màster o Postgrau universitari relacionat amb l’objecte del contracte.

- Experiència professional mínima de 3 anys en atenció i assessorament a persones emprenedores i/o empreses en l’àmbit de la constitució d’empreses o en funcions relacionades amb l’objecte del contracte.

- Experiència acreditada en la realització de 100 o més tramitacions telemàtiques mitjançant la plataforma CIRCE.

-

- Nivell d’anglès B2 o superior, acreditat mitjançant una titulació oficial o equivalent, d’acord amb el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües (MCER), que permeti garantir un nivell adequat d’interlocució en l’àmbit empresarial. xqbhyrx

S'ofereix

-

- Incorporació al projecte: de l’01/01/2027 al 31/12/2027, amb possibilitat de pròrroga.

#J-18808-Ljbffr

📌 TÉCNICO/A ESPECIALISTA EN CONSTITUCIÓN DE EMPRESAS (Barcelona)
🏢 Pimec Organization
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: técnico/a especialista en constitución de empresas (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: técnico/a especialista en constitución de empresas (barcelona) / barcelona