Borsa Neteja I Ajuda Domèstica - Llar Residència (Lérida)

Borsa Neteja I Ajuda Domèstica - Llar Residència (Lérida)

13 sep
|
Intress
|
Lérida

13 sep

Intress

Lérida

A Intress necessitem personal de neteja i ajuda domèstica per nodrir la nostra Borsa de personal per cobrir suplències o bé vacants que poden sorgir en el servei Llar Residència Elisendaubicat aMontcada, Lleida.Les llars residència són establiments d'atenció permanent i versátil en què les persones amb malaltia mental de llarga evolució i problemàtica social greu poden viure les vint-i-quatre hores i rebre el suport d'un equip multidisciplinari de professionals.TORN DE DIA:o Neteja de les habitacions i banys individualso Gestió de la roba blanca de la residència.O Fons assignats.TORN DE NIT:o Atenció a alguns residents en el refrigeri nocturn i en l'esmorzar.O Donar suport i gestionar l'hora dels àpats.O Neteja dels espais comunes de la residència, menjador, cuina, rebostos, entrades, despatxos, banys comunitaris, sales d'estar…o Fons assignats.O Suport a l'educadora en la gestió de la roba blanca.- Data incorporació:podria ser immediata, segons suplències a cobrir o vacants.- Tipus de contracte: interinatge si és de suplència.- Horari: hi han dos torns per cobrir - mati i nits.09.00-13.00h de dilluns a divendres, festius i caps de setmana lliures.-Setmana 2:



dilluns-dimecres i dijous de 22.00-08.00hQuè esperem de tu?Formació acadèmica necessària:- 1 any d'experiència en neteja en posició similar.- Experiència en serveis residencials.Coneixements necesaris:- Formació preventiva en la utilització de productes químics.- Flexibilitat horària.- Ser coherent amb la tasca professional i amb el projecte del centre.- Capacitat d'innovació.- Sobretot valorem molt les ganes de treballar i generar un bon ambient a Intress!Si aquesta és l'oferta que estaves cercant, no ho pensis més i apunta't! Pot ser una bona oportunitat laboral.T'estem esperant!Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaren de perspectiva de gènere als seus processos selectius.#J-18808-Ljbffr

📌 Borsa Neteja I Ajuda Domèstica - Llar Residència (Lérida)
🏢 Intress
📍 Lérida

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: borsa neteja i ajuda domèstica - llar residència (lérida) / lérida