12 sep
|
Jobtome
|
Distrito del Ensanche
12 sep
Jobtome
Distrito del Ensanche
La Fundació Equitat.Org treballem per reduir les desigualtats i millorar l’educació a Catalunya .
La información a continuación detalla los requisitos del puesto, la experiencia esperada del candidato y las cualificaciones correspondientes.
Generem coneixement rigorós sobre els principals reptes educatius i impulsem projectes i aliances per ampliar oportunitats educatives i socials.
Perquè una educació de qualitat és l’eina més transformadora per assolir una societat justa, pròspera i cohesionada.
Estudiar després de l’ESO millora les oportunitats vitals de cadascú i el progrés de la societat.
A Catalunya, però, cada any milers de joves abandonen els estudis sense assolir cap titulació postobligatòria: son milers d’adolescents que, amb un major acompanyament i suport, podrien haver continuat estudiant.
Mentora és un programa de mentoria socioeducativa que acompanya adolescents en moments clau de la seva trajectòria educativa per afavorir que finalitzin els estudis postobligatoris.
Des d’Equitat.Org establim aliances amb administracions,
entitats i centres educatius compromesos amb la lluita contra l’abandonament escolar prematur que lideren localment el programa arreu del territori català.
Busquem una persona amb passió per l’educació i la lluita contra les desigualtats per fer que Mentora es consolidi com a referent.
Iniciat l’any 2023, Mentora afronta el repte d’actualitzar la seva estratègia per incrementar-ne l’abast i impacte arreu del territori.
Busquem una persona amb passió per l’educació i la lluita contra les desigualtats per liderar aquest procés i fer que Mentora es consolidi com a referent, teixeixi aliances estratègiques i arribi de manera efectiva a tot l’alumnat en risc d’abandonar els estudis.
Aquesta posició depèn directament de la Direcció de l’Àrea de Programes de la fundació.
Funcions Liderar l’estratègia general del programa per assegurar-ne la implementació, qualitat i impacte social.
Dissenyar i executar l’estratègia d’expansió ,
📌 Director-A Del Programa Mentora (Distrito del Ensanche)
🏢 Jobtome
📍 Distrito del Ensanche