12 sep
|
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
|
Lérida
12 sep
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
Lérida
Empresa de Lleida requereix la contractació de 20 conductors de tràiler. S’ofereix contracte indefinit de 1782 hores anuals. Salari brut de 1.307,14€ (14 pagues), amb els descansos reglamentaris. Es requereix tenir el permís de conduir C+E i disponibilitat per viatjar.
Inscríbase sin demora Se espera un gran volumen de solicitantes para el puesto que se detalla a continuación, no espere para enviar su CV.
Detall de les funcions del lloc de feinaConducció de vehicles (tractora + semiremolc) d’última generació, equipats amb taquígraf digital.Ruta de transport internacional, per Europa.Control dels processos de càrrega i descàrrega i subjecció de la mercaderia.
- Disponibilitat per viatjar
Condicions del lloc de treball
- Altres dades d'interès: Ruta de transport internacional per Europa.S’ofereix contracte indefinit de 1782 hores anuals. Salari brut de 1.307,14€ (14 pagues), amb els descansos reglamentaris. Es requereix tenir el permís de conduir C+E i disponibilitat per viatjar. xqbhyrx No es requereix experiència prèvia.
J-18808-Ljbffr
📌 CONDUCTORS/ES DE CAMIÓ REMOLC I/O DE TRACTOCAMIONS PER TRANSPORT INTERNACIO (Lérida)
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 Lérida