Periodista Creatiu per Comunicació i Xarxes Socials (Barcelona)

Periodista Creatiu per Comunicació i Xarxes Socials (Barcelona)

12 sep
|
Asociacion La Merienda
|
Barcelona

12 sep

Asociacion La Merienda

Barcelona

Asociacion La Merienda cerca una persona creativa i organitzada per al departament de Comunicació. Treballaràs de forma coordinada amb la directora de comunicació per garantir l'execució del pla de comunicació i màrqueting, reforçar la presència de l'ONG i augmentar la visibilitat de les iniciatives.
Es valorarà especialment l'experiència en generació de continguts i una sòlida orientació a la comunicació, amb capacitat per gestionar projectes i aportar idees d'impacte.

📌 Periodista Creatiu per Comunicació i Xarxes Socials (Barcelona)
🏢 Asociacion La Merienda
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: periodista creatiu per comunicació i xarxes socials (barcelona) / barcelona