11 sep
|
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
|
España
11 sep
OFICINA DE TREBALL DEL SOC
España
Cerquem un/a Estadístic/a de recerca en Neurociència. Detall de les funcions del lloc de feina
Dissenyar i supervisar plans d'anàlisi estadística per a projectes de recerca. Processar, organitzar i controlar la qualitat dels conjunts de dades experimentals. Analitzar dades de comportament, electrofisiològiques i de neuroimatge mitjançant mètodes estadístics i computacionals avançats. Col·laborar en la preparació d'articles científics, informes i propostes de finançament de la recerca. Contribuir a la interpretació i comunicació dels resultats de la recerca. Donar suport i assessorament al personal investigador i als estudiants de postgrau en metodologia estadística i anàlisi de dades.
- Experiència 1 anys. Experiència en l'anàlisi de dades de recerca en neurociència i/o psicologia.Experiència en el processament i l'anàlisi de dades electrofisiològiques i/o de neuroimatge.
- Neurociència
- Competències / coneixements: Doctorat en Estadística, Bioestadística, Ciència de Dades, Neurociència, Psicologia,
Enginyeria Biomèdica o un altre àmbit quantitatiu afí.Sòlida formació en modelització estadística, disseny experimental i anàlisi de dades.Domini de llenguatges de programació estadística com ara R, Python o MATLAB.Capacitat per treballar de manera autònoma i en equips multidisciplinaris de recerca.Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita en anglès.Es valorarà:Publicacions científiques revisades.Experiència en aprenentatge automàtic (machine learning).Estadística bayesiana o modelització computacional avançada, així com en una o més de les tècniques següents: Electroencefalografia (EEG); Espectroscòpia funcional del pròxim infraroig (fNIRS); Ressonància magnètica (RM/RMf); Biosensors (ECG, GSR, HRV, respiració, etc.).Experiència en la supervisió d'estudiants.
Condicions del lloc de treball
- Salari mensual brut des de '3000' fins a '3500'
- Altres dades d'interès: Contracte indefinit i a jornada completa.Incorporació a partir del setembre de 2026.Retribució
📌 Estadístic/A De Recerca En Neurociència (España)
🏢 OFICINA DE TREBALL DEL SOC
📍 España