ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL-TELEMARQUETING (Barcelona)

ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL-TELEMARQUETING (Barcelona)

11 sep
|
SUPERMERCADOS LLOBET
|
Barcelona

11 sep

SUPERMERCADOS LLOBET

Barcelona

Grup Llobet som un grup empresarial dedicat a la producció i a la distribució alimentaria. Des de la Catalunya central i amb més de 300 treballadors, treballem per seleccionar, oferir i, en alguns casos, elaborar els millors productes alimentaris possibles. Els nostres criteris es basen en tres pilars fonamentals: la salut, el gust i la proximitat.

Actualment, Supermercats Llobet, estem cercant un Administratiu/va Comercial - Telemàrqueting per la Campanay de Nadal.

Administratiu/va Comercial - Telemarqueting

ADMINISTRATIVA COMERCIAL/TELEMARQUETING – CAMPANYA DE NADAL (LLOBET REGALS)

Busquem incorporar una persona al nostre equip comercial per a la campanya de Nadal, enfocada a la venda de lots i cistelles de Nadal per a empreses i clients professionals.

· Quines seran les teves funcions?

La persona seleccionada s’encarregarà principalment de:
- Fer el seguiment de la nostra cartera vigente de clients, contactant-los per presentar-los la campanya de Nadal i gestionar les seves necessitats.
- Fer seguiment de pressupostos i oportunitats comercials fins al tancament de la venda.




- Realitzar prospecció telefònica de nous clients.
- Detectar necessitats i oferir la proposta més adequada a cada client.
- Registrar i fer seguiment de les gestions comercials realitzades.
- Treballar coordinadament amb l’equip per assolir els objectius de la campanya.

· Què busquem?

Una persona amb:

Facilitat per comunicar-se per telèfon i tractar amb clients.

Perfil comercial i orientació a resultats.

Capacitat d’organització i seguiment.

Constància i iniciativa en la captació de nous clients.

Bon tracte i capacitat per generar confiança.

⭐ Es valorarà experiència prèvia en telemàrqueting, venda telefònica, atenció al client o tasques comercials.

· Què oferim?

Jornada completa de 40 hores setmanals.

Horari de dilluns a divendres, de 8.00 a 14.00 h i de 16.00 a 18.00 h.

Incorporació per a la campanya de Nadal, amb una durada temporal d’uns 3 mesos aproximadament.

Treball a

📌 ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL-TELEMARQUETING (Barcelona)
🏢 SUPERMERCADOS LLOBET
📍 Barcelona

Postulate a este anuncio

Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: administratiu/va comercial-telemarqueting (barcelona) / barcelona

Suscribete a esta alerta:

Recibe por email las nuevas ofertas de trabajo para: administratiu/va comercial-telemarqueting (barcelona) / barcelona